-Використовуємо
in die (в, до) з
іменниками жіночого роду, що позначають назву будівлі:
in die Schule – вшколу
in die Bibliothek–
в бібліотеку
in die Stadt –
в місто
in die Sporthalle –
в
спортзал
ZB: Ich gehe in die
Schule.
-Використовуємо inden (в, до) з іменниками чоловічого
роду, що позначають назву будівлі:
in den Computerklub
– в комп’ютерний клуб
in den Zoo –в
зоопарк
in den Park –
в парк
in den Zirkus –
в цирк
in den Laden –
в магазин
ZB. Ich gehe in den
Laden
-Використовуємо ins (indas) з іменниками середнього роду:
ins Kino –в кінотеатр
ins Theater
- в театр
insCafé -
в кафе
insZentrum–
в центр
insSchwimmbad–
в басейн
ins Stadion–
на стадіон
ins Konzert–
на концерт
ZB. Ich gehe ins
Cafe.
АЛЕ!!!
auf die Party – на
вечірку
auf den Sportplatz –
на спортивний майданчик
aufs (auf das) Fest
–
на фестиваль
nach Hause –
додому
ZB. Ich gehe nach
Hause.
Домашнє завдання на середу 04.11.2020:
1)
вивчити правила відмінювання модального дієслова möchten
2)
вивчити правила використання артиклів та прийменників з іменниками чоловічого,
жіночого та середнього родів (інформація з блогу, яку я сьогодні пояснювала);
3) письмово доповнити речення ,
використовуючи фрази з блогу та Впр.2 ст.51.
Ich möchte
studieren (вчитись)
und gehe ….
Ich möchte am
Computer spielen und gehe …
Ich möchte Kaffee
trinken und gehe …
Ich möchte
schwimmen und gehe …
Ich möchte Musik
hören und gehe …
Ich möchte tanzen
und gehe …
Ich möchte Tiere
sehen und gehe …
Ich möchte
spazieren gehen und gehe …
Ich möchte Bonbons
( цукерки)kaufen und gehe …
Ich möchte
schlafen (спати) und gehe …
Ich möchte Sport
treiben und gehe …
Ich möchte einen
Clown sehen und gehe …
4)
Виконати завдання за посиланням (скласти речення перетягнувши слова та поставивши
їх у правильному порядку):
Зворотні дієслова в Akkusativ (знахідний відмінок) на
українську мову перекладаються із часткою -СЯ.
sich interessieren – цікавитиСЯ – Ich interessiere mich für das
neue Buch
В німецькій мові частка -СЯ змінюється
відповідно до осіб, в українській мові залишається без змін. Саме ці зміни
треба вивчити та запам“ятати!!!!
·ich interessiere mich – я
цікавлюся
·du interessierst dich –
ти цікавишся
·er/sie/es interessiert sich –
він цікавиться
·wir interessieren uns – ми
цікавимося
·ihr interessiert euch –
ви цікавитеся
·Sie
interessieren sich
– Ви (вони) цікавитеся
(цікавляться)
1. Wofür interessierst du dich?
Ich
interessiere mich für … .
2. Wofür interessiert sich deine Freundin/dein Freund?
Meine
Freundin interessiert sich für … .
Mein
Freund interessiert sich für … .
3. Wofür interessieren sich
deine Eltern?
Meine Mutter interessiert
sich für … .
Mein Vater interessiert sich
für … .
Домашнє
завдання на понеділок 09.11.20:
1) вивчити правила з блогу (відмінювання
зворотніх дієслів);
2)
доповнити речення зворотнім займенником
у правильній формі (mich, sich, dich… ). Виконати
письмово у робочому зошиті!
Ich interessiere __________ für Musik.
Wofür interessierst du _____________
?
Wir interessieren
____________ für Sport.
Interessiert ____________
deine Mutter für Kochen?
Mein Vater interessiert
_________ für Reisen.
Sie interessieren __________
für Bücher.
Interessiert er ____________
für Computerspiele?
Interessiert ihr _________ für
Kunst?
Meine Freundin interessiert
________ für Kochen.
Interessieren _______ deine
Eltern für Reisen?
МАТЕРІАЛ ЗА 5 КЛАС
План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05
– 24.05)
Минулого тижня ми
виконали останнюсеместрову
контрольну роботу – контроль письма (Schreiben). (Якщо ви ще не виконали ці роботи, до наступного тижня у вас ще є
шанс)
Дуже скоро закінчиться цей навчальний рік і розпочнуться літні канікули. Уже на
наступному тижні я підбиватиму підсумки нашої спільної роботи за цей семестр.
А цього тижня ми ще
трішки попрацюємо.
1. Перейдіть
за посиланням , прослухайте
та повторіть декілька разів кожне слово(фразу), запишіть у словники та вивчіть:
2. Зверніть
увагу на особове відмінювання
нових дієслів!!!
zelten
Ich zelte
Du zeltest
Er/sie/es zeltet
Wir zelten
Ihr zeltet
Sie/sie zelten
wandern
Ich wandere
Du wanderst
Er/sie/es wandert
Wir wandern
Ihr wandert
Sie/sie wandern
schwimmen
Ich schwimme
Du schwimmst
Er/sie/es schwimmt
Wir schwimmen
Ihr schwimmt
Sie/sie schwimmen
liegen
Ich liege
Du liegst
Er/sie/es liegt
Wir liegen
Ihr liegt
Sie/sie liegen
fahren
Ich fahre
Du fährst
Er/sie/es fährt
Wir fahren
Ihr fahrt
Sie/sie fahren
angeln
Ich angle
Du angelst
Er/sie/es angelt
Wir angeln
Ihr angelt
Sie/sie angeln
tauchen
Ich tauche
Du tauchst
Er/sie/es taucht
Wir tauchen
Ihr taucht
Sie/sie tauchen
segeln
Ich segle
Du segelst
Er/sie/es segelt
Wir segeln
Ihr segelt
Sie/sie segeln
surfen
Ich surfe
Du surfst
Er/sie/es surft
Wir surfen
Ihr surft
Sie/sie surfen
suchen
Ich suche
Du suchst
Er/sie/es sucht
Wir suchen
Ihr sucht
Sie/sie suchen
essen
Ich esse
Du isst
Er/sie/es isst
Wir essen
Ihr esst
Sie/sie essen
bauen
Ich baue
Du baust
Er/sie/es baut
Wir bauen
Ihr baut
Sie/sie bauen
3. Використовуючи нові слова та фрази, розкажіть (письмово), що ви, ваші друзі та рідні залюбки
роблять влітку (10 речень ). Не забувайте відмінювати
дієслова !!!!
Наприклад:
IchspieleWasserballgern.
Ich zelte gern.
Meine Freundin
sucht Muscheln gern.
Meine Mutter isst
Eis gern.
Mein Vater taucht
gern.
Meine Großeltern
liegen in der Sonne gern.
Meine Tante fährt
Boot gern.
Mein Onkel angelt
gern.
Mein Bruder
schwimmt gern.
Meine Familie
wandert gern.
4. Послухайте
веселу пісеньку про літо:
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (25 травня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на дев’ятий тиждень карантину
(11.05
– 17.05)
ErsteStunde: Wiederholung(Повторення)
Цього
тижня ми виконаємо контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та
лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому році.
Перш
ніж перейти до виконання тесту, уважно прочитайте та пригадайте пройдений матеріал:
1.
Привітання:
GutenMorgen!
GutenTag!
GutenAbend!
GuteNacht!
2.
Фрази:
Wieheißtdu?
– Ich heiße …
Wie alt bist du? – Ich bin … Jahre alt.
Woher kommst du? – Ich komme aus der Ukraine.
Wo wohnst du? – Ich wohne in Sosniwka.
Wie geht es dir? – Danke, super/gut/prima/es geht/ schlecht…
Werist
das? – Das ist Taras. (Про людей)
Was ist das? – Das ist
eine Tasche. (Про речі)
3.
Рід іменника. Артикліст..241 (книжка)
4.
Дієслово.
Відмінювання дієслів у теперішньому часі. Особові закінчення. ст.. 241 – 242.
5.
Займенник. ст..242-243
6.
Заперечні слова nicht та kein(e).
ст..243, 245.
7.
Неозначений артикль. Відмінювання іменника з неозначеним артиклем. (Лише
Nominativ (називний відмінок) та Akkusativ (знахідний відмінок)) ст..245
ч.р. ж.р. с.р. множина
Nominativ ein Kuli eine Tasche ein Kind -
Akkusativ einen Kuli eine Tasche ein Kind -
8.Особливості
відмінювання дієслів sein (бути), haben (мати)
2.Виконайтеписьмово у робочому
зошиті Впр. 5 ст. 186. Потрібно
скласти речення за заготовками, заперечити їх та, вказавши правильний колір,
скласти вірне речення. Кольори. (ст. 118-119 в книжці)
Використовуйте зразок при виконанні вправи:
Schneeglöckchen / rot
- DieSchneeglöckchensindrot. (Підсніжники є червоними).
- Dasstimmtnicht. Die Schneeglöckchen sindweiß.
(Неправда. Підсніжники є білими).
3.Виконайте
Впр.5 ст. 188 – 189.
- Прочитайте та усно перекладіть
діалог.
- Складіть один діалог та напишіть у зошитах,
використовуючи зразок та заготовки
на ст.189. + заготовку, яку подаю нижче:
- Hallo,
__(ім’я хлопчика чи дівчинки)___! Was
machst du jetzt?
- Ich __(що роблю?)__.
- Und wo ist __(ім’я хлопчика чи дівчинки)__?
- Er/Sie ist draußen. Er/Sie__(що робить?)__.
Увага!!!
1) Не забуваймо про
відмінювання дієслів.
Ich mache, rutsche, spiele, schaukle, schreibe, bastle, fahre, male
Du machst, rutschst, spielst, schaukelst, schreibst, bastelst, fährst, malst
Обов’язково вводимо своє ім’я та
прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО
тижня!!!
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (11 травня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04
– 03.05)
Цього тижня ми
продовжуємо працювати над темою “EsistFrühling”.
Розпочнемо з перегляду відеоуроку “DasWetterimFrühling”. При перегляді варто ставити паузу та повторювати нові слова, речення за мовцем. Під
відео ви знайдете слова,
які потрібно записати у
словники та вивчити (Вони
виділені червоним кольором). Також
під відео додаю завдання до нього.
1. Lernt die neuen Wörter! (Вивчіть нові слова)
der Frühling - весна
das Wetter -
погода
Wie ist das Wetter im Frühling? – Якою є погода весною?
kalt – холодний (холодно)
Es ist nicht kalt. – Не є холодно
warm – теплий (тепло)
Es ist warm. – Тепло.
Das Wetter ist schön. - Погода є хорошою.
die Sonne – сонце
Die Sonne scheint hell.- Сонце світить
яскраво.
der Himmel – небо
Der Himmel ist
blau. – Небо є голубим.
der Wind - вітер
wehen – дути
Der Wind weht nicht so stark. – Вітер дме не
сильно.
der Schnee - сніг
tauen – танути
Der Schnee
taut. Es taut. – Тане сніг.
der Vogel (die Vögel) – пташка (пташки)
Die Vögel
fliegen aus warmen Ländern zurück. – Пташки повертаються назад з теплих країв.
das Blatt (die Blätter) – листок (листки)
An den Bäumen
sind kleine grüne Blätter. – На деревах
є маленькі зелені листки.
die Blume (die Blumen) - квіти
blühen - цвісти
Die ersten
Frühlingsblumen blühen. – Цвітуть перші весняні квіти.
2. Wie ist das Wetter im
Frühling? (Розповідь з відео
2:14 – 2:47). Прослухайте та прочитайте!!! Перекладіть усно
використовуючи вище подані слова та речення.
Es ist Frühling. Es ist nicht kalt. Es ist warm. Der Wind weht nicht so
stark. Der Himmel ist blau. Die Sonne scheint hell. Der Schnee taut. Die Vögel
fliegen aus warmen Ländern zurück. An den Bäumen sind kleine grüne Blätter. Die
ersten Frühlingsblumen blühen. Das Wetter im Frühling ist schön!
3. Виконайте вправу під
час перегляду (тест). Правильну відповідь ви почуєте за декілька секунд.
4. Прослухайте діалог
та прочитайте його. (5:39 – 7:07)
Переклад діалогу додаю.
Sven telefoniert mit Kevin. (Свен телефонує Кевіну)
K: Hier Kevin. (Це - Кевін)
S: Hallo! Hier Sven. (Привіт! Це – Свен)
K: Hallo, Sven! (Привіт, Свен)
S: Was machst du jetzt? (Що ти зараз робиш?)
K: Ich lese ein Buch. (Я читаю книжку)
S: Schau mal, Kevin. Das Wetter ist schön. Pixi und ich wollen
einen Ausflug machen. Wir gehen in den Park. Kommst du mit? (Поглянь лише, Кевін. Погода є хорошою.
Піксі і я хочемо вибратись на природу. Ми підемо у парк. Підеш з нами? )
K: Ja, danke. Gerne! (Так, спасибі. Залюбки)
S: Dann komm schnell! Bis bald. (Ну тоді приходь швиденько. До зустрічі!)
K: Bis bald. (До
зустрічі!)
Die Kinder machen einen Ausflug in den Park.(Діти вирушають у парк)
Sven: Hallo, Kevin! (Привіт, Кевін!)
Kevin: Hallo, Sven, hallo, Pixi! Im Park ist es so schön!(Привіт, Свен! Привіт, Піксі! У парку так
красиво!)
Pixi: Du hast Recht, Kevin. Der Frühling ist die schönste
Jahreszeit! (Ти
правий,Кевіне. Весна – найкрасивіша пора року.)
Sven: Der Himmel ist blau und die Sonne
scheint hell. (Небо є
блакитним і сонце світить яскраво.)
Sven: An den Bäumen sind kleine grüne Blätter. (А на деревах є маленькі зелені листочки)
Pixi: Schaut mal! Was ist dort? (Поглянь тільки! Що там?)
Kevin: Und das ist die ersten Frühlingsblumen! Sie sind so nett. (А це – перші весняні квіти. Вони такі
милі)
Pixi: Schaut mal an den Himmel! Die Vögel fliegen aus warmen
Ländern zurück. (Поглянь
лише на небо! Птахи повертаються назад з теплих країв)
Kevin: Das Wetter im Frühling ist schön! (Погода весною є хороша)
Sven: Pixi: Seht mal! Dort sind unsere
Freunde! Was machen sie? (Погляньте!
Там є наші друзі. Що вони роблять?)
Julia hört Musik. (Юля слухає музику)
Denis fährt Rad. (Деніс катається на велосипеді)
Erik fährt Skateboard. (Ерік катається на скейті)
Dann spielen alle Kinder Ball. (Потім усі діти граються з м’ячем)
Es ist Frühling. Der Frühling
beginnt im März und dauert drei Monate. Die Frühlingsmonate heißen: März,
April, Mai.
Es ist nicht mehr so kalt. Der
Himmel ist blau und die Sonne scheint hell. Der Wind weht nicht so stark. Der
Schnee taut.
Ende März haben wir
Frühlingsferien. Wir machen gern Ausflüge in den Park. Wir fahren Rad und
spielen Ball. Wir freuen uns. Im Frühling feiern wir Ostern und Muttertag. Wir
bereiten uns immer vor. Im Frühling ist es sehr schön. Ich mag Frühling.
Tschüss!
Eure Sabine
6. Виконайте усно вправу під час
перегляду. Доповніть пропуски у реченнях та перевірте себе (Правильні відповіді
ви почуєте).
7. Перейдіть за
посиланням та виконайте тест.
Інструкції щодо надсилання відеповідей вчителю є у плані роботи до попередніх тижнів!!!
У кінці семестру з іноземних мов завжди проводиться 4 семестрових види контролю: контроль
читання, контроль аудіювання, контроль письма та контроль мовлення. Ці 4 оцінки
прирівнюються до тематичних та відіграють важливу роль при виставленні
семестрової оцінки. У зв’язку з карантином, поки остаточно не відомо чи ці види
контролю будуть враховані, але, якщо будуть, то результати за вищеподаний тест
я зарахую як контроль аудіювання !!!
План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04
– 26.04)
Цього тижня ми попрацюємо з темою “EsistFrühling” (Весна).
1. Перш ніж ми познайомимося з новими словами з
теми, пригадаймо уже
відомі вам пори року та місяці,
переглянувши нижче подані відео:
2. Погляньте
на нові слова та фрази, прослухайте
аудіозапис, повторіть
декілька разів кожне слово(фразу), запишіть у словники та вивчіть:
3. Прослухайте
та навчіться виразно читати
вірш Впр.1 ст.182, усно
перекладіть його.Запишіть
на диктофон як учень (учениця) читає цей вірш і разом з письмовими
завданнями надішліть
аудіозапис мені на електронну скриньку.
- утворіть фрази (використовуйте вірш та нові слова)
- складіть 5 речень про весну з утвореними фразами.
ПРИМІТКА: Не забуваймо, що в німецькій мові є
надзвичайно важливим порядок слів у реченні!!!
Якщо ми розпочинаємо речення з підмета (іменника,
займенника), то на другому місці повинен стояти присудок (дієслово), а лише
потім другорядні члени речення. Дієслово відмінюємо за особами.
Якщо ми розпочинаємо речення з обставини, то на другому
місці стоятиме присудок, потім підмет і
лише після них усі інші другорядні члени речення.
Розгляньмо речення, що подане у вправі, як зразок:
Die Zugvögelkommenim Frühlingzurück.
Die Zugvögel –
перелітні птахи (підмет)
kommen– повертатись (присудок)
imFrühling–
весною (обставина часу)
zurück–
назад (обставина місця)
5. Перейдіть за посиланням та виконайте
завдання. (Доповніть пропуски словами, перетягнувши їх)
Інструкції щодо надсилання відеповідей вчителю є у плані роботи до попередного тижня!!!
6. Подивіться відео та заспівайте веселу пісню про
весну!
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на п'ятий тиждень карантину
(13.04
– 19.04)
Stunde
1:
1. Повторітьуже відомі вам слова до теми «DieTiere”
і дізнайтеся нові:
Нові словазапишіть у словники та
вивчіть.
derPapagei – папуга
dasZebra – зебра
dasKamel – верблюд
derTiger – тигр
derElefant – слон
dieSchlange – змія
der Löwe – лев
das Krokodil – крокодил
dasNilpferd – бегемот
derPinguin – пінгвін
derBär
– ведмідь
derFlamingo – фламінго
der Affe – мавпа
die Eule – сова
die Giraffe – жирафа
das Känguru –
кенгуру
der Fisch – риба
der Elch –
лось
derWolf – вовк
2. Перейдіть за
посиланнями та виконайте завдання:
Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас
з’явиться таке віконечко:
Обираєте Emailmyanswerstomyteacher (Надіслати
мої відповіді вчителю по email).
З’являється наступне
віконечко :
Заповніть пропуски
таким чином і натисніть Send. Я
отримаю ваші результати на електронну пошту.
3. Минулого тижня
ми познайомились з модальним дієсловом können (могти, вміти).
Якщомирозповідаємопровміннячиможливітькогосьщосьробити, основнедієслово (щопозначаєдію) невідмінюєтьсяуособах, тобтовонозалишаєтьсяупочатковійформі ( закінчення -en). Відмінювати необхідно
лише модальне дієслово können.
Наприклад:
Ich kann singen. (Я вмію співати)
Du kannst singen. (Ти вмієш співати)
Er/ Sie/ Es kann singen. (Він/вона/воно вміє співати)
Wir können singen.
(Ми вміємо співати)
Ihrkönntsingen. (Ви
вмієте співати – коли звертаємось до багатьох)
Sie/sie können singen.
(ВИ/вони вміють співати)
4. Перейдіть за посиланням, погляньте, що вміють та
не вміють робити діти та розкажіть
письмово про кожного (по 2 речення).
Наприклад:
Paul kann klettern. Er kann nicht
am Computer arbeiten.
3. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 5А ст.199. Доповніть
лист словами (замість відповідних малюнків).
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (20 квітня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04 – 12.04)
Цього тижня ми
працюватимемо над новою темою «Die
Tiere» (Тварини).
1. Розпочнемо з нових слів. (блакитні таблиці на ст.178, ст. 180).
Перейдіть
за посиланнями, прослухайте вимову нових слів. Щоб почути вимову слова,
потрібно натиснути блакитну кнопку:
Якщо ви зайшли з телефону чи планшету, у налаштуваннях браузера оберіть версію перегляду для комп'ютера. Тоді ви зможете прослухати!!!
2. Перегляньте
відео, повторіть алфавіт та дізнайтесь про інших тварин, назви яких
починаються з відповідних літер:
3. Розгляньте
карту на ст.. 176-177 (книжка) та запам’ятайте назви материків німецькою мовою. Запишіть
нові слова у словник.
Зверніть увагу на таблицю!!!
4. Погляньте на фото, пригадайте назви кольорів та зверніть
увагу на те, як ми можемо описати тваринку за кольором.
Словничок:
der Fuchs – лисиця
die Katze –
кішка
der Kanarienvogel
– канарейка
das Känguru –
кенгуру
5. Опишіть
тварин з таблиці на ст.
178 за кольором. (письмово).
6. Пригадайте використання неозначених артиклів ein, eine
та заперечення kein,
keine та напишіть
короткий діалог (використавши нові слова) за зразками поданими нижче.
7. Перегляньте
відео та вивчіть відмінювання модального дієслова können(могти, вміти)
Ichkann (можу) wir können (можемо)
du kannst (можеш) ihrkönnt (можете)
er/sie/eskann (може) sie/Siekönnen (можуть)
8. Прочитайте та усно перекладіть
описи тварин з Впр. 5А ст..
179.
9. Погляньте на опис риби (фото) та опишіть
письмово тварину за поданою інформацією:
Tier: das Krokodil
Name: Rocker
Alter: 7 Jahre
alt
Farbe: grün
Größe: groß
Fähigkeiten:
schwimmen
10. Прослухайте
та заспівайте пісню для хорошого настрою:
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте
вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)
Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою “MeineFreizeit” (Мій вільний час) і розглянемо ще одне цікаве заняття на дозвіллі – подорож (dieReise).
Урок 1
1. Насамперед, ознайомимося з новими словами.
Прослухайте аудіозапис, повторіть за мною, запишіть слова у словники та вивчіть їх.
Meine Reise durch Deutschland – Моя подорож Німеччиною
Berlin ist die Hauptstadt von Deutschland. Berlin liegt an der Spree. – Берлін є столицею Німеччини. Берлін розташовується на річці Шпрее.
DieNordseeunddieOstseesindimNorden. – Північне море та Балтійське море знаходяться на півночі.
Die Alpen liegen im Süden. Sie sind malerisch. – Альпи розташовані на півдні.
München, HamburgundKölnsindGroßstädten . – Мюнхен, Гамбург та Кельн є великими містами.
3. Письмово доповнити речення за текстом Впр.2В ст..169 .
Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)
1. Виписати у словник та вивчити слова з таблиці ст. 155:
dieVolkstänze – народні танці. Не забуваємо, що літера v вимовляється як [f], а ä як [е]
Не забуваємо, що звукосполука Sp вимовляється як [шп], а літера ß дає звук [s]
Freude machen, Freude bringen – приноситирадість
2. Навчитися чітко читати та перекласти вірш Впр.1 ст. 155:
Tanzschule
In die Tanzschule geh’ ich gern,
Und die Tanzschule liegt nicht fern.
Tanzen bringt mir Spaß und Freude.
Kommt und macht mit, liebe Freunde!
liegen – лежати, знаходитись.
fern – далеко
kommen– приходити
liebe– любі
3. Виконати Впр. 2 ст.155. (прочитати та перекласти діалог, написати в робочий зошит свій діалог за зразком обравши інший стиль танцю).
4. Прочитати та усно перекласти лист з Впр.4А ст..156, письмово виконати Впр.4B ст..157 (Вказати чи твердження є правильними – Richtig, чи невірними - Falsch)
5. Письмово відповісти на запитання ст. 156 (завдання з будиночком).
Зразок: In meiner Freizeit lese ich Bücher.
Ich habe viele Hobbys. Ich lese gern. Ich höre Musik gern. Ich spiele Tennis gern.
Mein Lieblingshobby ist Singen.
6. Послухатитазаспіватипісню про різні види спорту:
Ich treibe Sport
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich spiele Fußball, Fußball, Fußball,
Ich spiele Fußball in Verein.
Ich spiele Fußball, Fußball, Fußball,
Ich spiele Fußball in Verein.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich mag Tennis, Tennis, Tennis.
Ich mag Tennis, Tennis gern.
Ich mag Tennis, Tennis, Tennis.
Ich mag Tennis, Tennis gern.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich gehe schwimmen, schwimmen, schwimmen.
Ich gehe schwimmen überall.
Ich gehe schwimmen, schwimmen, schwimmen.
Ich gehe schwimmen überall.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich spiele Basket-, Basket-, Basket-
Ich spiele Basket-, Basketball.
Ich spiele Basket-, Basket-, Basket-
Ich spiele Basket-, Basketball.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Und ich jogge, jogge, jogge.
Und ich jogge durch den Wald.
Und ich jogge, jogge, jogge.
Und ich jogge durch den Wald.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich gehe reiten, reiten, reiten.
Ich gehe reiten auf dem Pferd.
Ich gehe reiten, reiten, reiten.
Ich gehe reiten auf dem Pferd.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich will skaten, skaten, skaten.
Ich will skaten in der Pipe.
Ich will skaten, skaten, skaten.
Ich will skaten in der Pipe.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich mag skifahrn, schifahrn, schifahrn.
Ich mag skifahrn wenn es schneit.
Ich mag skifahrn, schifahrn, schifahrn.
Ich mag skifahrn wenn es schneit.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich kann springen, springen, springen.
Ich kann springen hoch und weit.
Ich kann springen, springen, springen.
Ich kann springen hoch und weit.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich fahr Fahrrad, Fahrrad, Fahrrad.
Ich fahr Fahrrad jederzeit.
Ich fahr Fahrrad, Fahrrad, Fahrrad.
Ich fahr Fahrrad jederzeit.
7. Якпідсумокдотеми „Meine Freizeit und Hobbys” виконатизавданнязанижче поданим посиланням.
Завдання необхідно виконати до 27 березня 18:00!!! Пізніше доступ буде закрито.
Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03 )
1. Для повторення матеріалу з теми“DieFreizeit” прошу переглянути нижче подані відео. Дивимось, слухаємо та повторюємо за мовцем!
2. Виконати вікторину до теми «UnsereHobbys”. Прослухати аудіо та обрати правильну відповідь:
dieErzählung(dieErzählungen)– розповідь, оповідання
dieAnekdote(dieAnekdoten)– анекдот
das Gedicht (die Gedichte) – вірш
5. Прочитати та перекласти діалог Впр.3А ст..152.
6. Виконати письмово Впр.2 ст.154. Розповісти що ти читаєш залюбки та які жанри люблять твої друзі.
Наприклад:
Ich lese gern die Comics.
Nastja liest gern die Gedichte.
Ira liest gern die Witze.
Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
Урааа 12 ;)
ВідповістиВидалитиНапишіть свій вайбер куди скидати д/з. На пошту не йде.
ВідповістиВидалити0637644862
ВидалитиДякую😊
ВидалитиДоброго дня.
ВідповістиВидалитиЧи отримали ви роботи від Кушнір Софії
за попередні 2 тижні?
Так, отримала і перевірила. Я Вам відправляла результати. Якщо вони не прийшли, я надішлю ще раз. Тільки повідомте чи потрібно повторно.
Видалити