6А (нім)

План роботи на другий тиждень карантину

(09.11 – 15.11)

Урок 2 (самостійне опрацювання):

Готуємось до контрольної роботи з теми «Вільний час»!!! Тести виконуватимемо в понеділок 16.11.20

1) Пригадати використання та відмінювання модальних дієслів möchten і wollen 

2) Пригадати відмінювання зворотного дієслова sich interessieren 

3) Повторити лексику до теми:

                 У мій вільний час  In meiner Freizeit…

1)    я зустрічаюсь з друзями (treffe ich mich mit meinen Freunden)

2)    я читаю книжки (lese ich Bücher)

3)    я граю на фортепіано (spiele ich Klavier)

4)    я катаюсь на роликах (fahre ich Inliner)

5)    я дивлюсь телевізор (sehe ich fern)

6)    я слухаю музику (höre ich Musik)

7)    я відвідую театр (besuche ich Theater)

8)    я колекціоную марки (sammle ich Briefmarken)

9)    я граю на комп’ютері (spiele ich Computer)

10)                      я малюю картини (male ich Bilder)

11)                      я катаюсь на велосипеді (fahre ich Fahrrad)

12)                      я займаюсь спортом (treibe ich Sport)

13)                      я співаю пісні і танцюю (singe und tanze ich)

 

4) Пригадати фрази напрямку (1 урок понеділок 02.11 з блогу)

Домашнє завдання:

Побудуйте речення з перемішаних слів. Поставте їх у правильному порядку та запишіть у робочих зошитах:

1)    interessiere/ mich/ für/ Tanzen/ Ich.

2)    Am Wochenende/ ich/ die Zeit/ mit meinen Freunden/ verbringe.

3)    gern/Ich/ Klavier/ spiele.

4)    will/ hören/ Ich/ Musik.

5)    Meine Mutter/ die Bücher / gern/ liest.

Урок 1 (понеділок 09.11 13:30)

 Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Deutsch Klasse 6A

Time: Nov 9, 2020 13:30 PM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/74699895638?pwd=UTdrd3l4U3A1c0dyK0kxQ282UHVyQT09

Meeting ID: 746 9989 5638

Passcode: 6zVS1p

 

Матеріал до уроку

die Sportart (-en) – вид спорту

die Leichtathletik – легка атлетика

 das Judo - дзюдо

die Gymnastik - гімнастика

Sport treiben – займатись спортом

stark сильний

gesund здоровий

fit у формі

munter - веселий

bleiben – залишатись

der Körper –  тіло

der Geist – дух


Відмінювання модального дієслова wollen

Домашнє завдання:

1) записати у словник та вивчити нові слова;

2) вивчити відмінювання модального дієслова wollen;

3)  Впр.1 ст.58 письмово (доповнити речення правильною особовою формою дієслова wollen)

4) Впр.1А ст.56 (вірш), Впр.2 ст.56 читати і перекладати усно.


План роботи на перший тиждень карантину

(02.11 – 08.11)

Урок 1 (понеділок 02.11 13:30)

Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Deutsch Klasse 6A

Time: Nov 2, 2020 13 : 30 PM Helsinki

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/72936535106?pwd=cTJZQk9obEZkWjAwVlcxS1VldjlWQT09

Meeting ID: 729 3653 5106

Passcode: 1YfhSb

Матеріал до уроку

Відмінювання модального дієслова möchten

Wohin? (Куди?)

-         Використовуємо zu (до) з іменами людей:

ZB: Ich gehe zu Paul.

-         Використовуємо in die (в, до) з іменниками жіночого роду, що позначають назву будівлі:

in die Schule – в школу

in die Bibliothek – в бібліотеку

in die Stadt – в місто

in die Sporthalle – в спортзал

ZB: Ich gehe in die Schule.

-         Використовуємо in den (в, до) з іменниками чоловічого роду, що позначають назву будівлі:

in den Computerklub – в комп’ютерний клуб

in den Zoo –в зоопарк

in den Park – в парк

in den Zirkus – в цирк

in den Laden – в магазин

ZB. Ich gehe in den Laden

-         Використовуємо ins (in das) з іменниками середнього роду:

ins Kino –в кінотеатр

ins Theater -  в театр

ins Café -  в кафе

ins Zentrum – в центр

ins Schwimmbad – в басейн

ins Stadion – на стадіон

ins Konzert – на концерт

ZB. Ich gehe ins Cafe.

АЛЕ!!!

auf die Party – на вечірку

auf den Sportplatz – на спортивний майданчик

aufs (auf das) Fest – на фестиваль

nach Hause – додому

ZB. Ich gehe nach Hause.

 

Домашнє завдання на середу 04.11.2020:

1) вивчити правила відмінювання модального дієслова möchten

2) вивчити правила використання артиклів та прийменників з іменниками чоловічого, жіночого та середнього родів (інформація з блогу, яку я сьогодні пояснювала);

3) письмово доповнити речення , використовуючи фрази з блогу та Впр.2 ст.51.

Ich möchte studieren (вчитись) und gehe ….

Ich möchte am Computer spielen und gehe …

Ich möchte Kaffee trinken und gehe …

Ich möchte schwimmen und gehe …

Ich möchte Musik hören und gehe …

Ich möchte tanzen und gehe …

Ich möchte Tiere sehen und gehe …

Ich möchte spazieren gehen und gehe …

Ich möchte Bonbons ( цукерки) kaufen und gehe …

Ich möchte schlafen (спати) und gehe …

Ich möchte Sport treiben und gehe …

Ich möchte einen Clown sehen und gehe …

4) Виконати завдання за посиланням (скласти речення перетягнувши слова та поставивши їх у правильному порядку):

https://www.liveworksheets.com/1-zf1422333ak

Надсилаючи відповіді на платформі не забуваємо вказувати мою поштову скриньку ewigkeit94@gmail.com


Урок 2 (середа 04.11.20  12:30)

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Deutsch Klasse 6A

Time: Nov 4, 2020 12:30 PM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/71162813272?pwd=a0pxcWVmbnFoZUZkS29Oc2lBYVZxUT09

Meeting ID: 711 6281 3272

Passcode: 6h1zU1

 

Матеріал до уроку

Reflexive Verben mit Akkusativ 

Зворотні дієслова в Akkusativ (знахідний відмінок) на українську мову перекладаються із часткою -СЯ.

sich interessieren – цікавитиСЯ – Ich interessiere mich für das neue Buch 

В німецькій мові частка  -СЯ змінюється відповідно до осіб, в українській мові залишається без змін. Саме ці зміни треба вивчити та запам“ятати!!!!

 

·         ich interessiere mich – я цікавлюся

·         du interessierst dich – ти цікавишся

·         er/sie/es interessiert sich – він цікавиться

·         wir interessieren uns – ми цікавимося

·         ihr interessiert euch – ви цікавитеся

·         Sie interessieren sich – Ви (вони) цікавитеся (цікавляться)


1. Wofür interessierst du dich?

         Ich interessiere mich für … .

2. Wofür interessiert sich deine Freundin/dein Freund?

          Meine Freundin interessiert sich für … .

          Mein Freund interessiert sich für …  .

         3. Wofür interessieren sich deine Eltern?

                    Meine Mutter interessiert sich für … .

                   Mein Vater interessiert sich für … .


  Домашнє завдання на понеділок 09.11.20:

1)  вивчити правила з блогу (відмінювання зворотніх дієслів);

2) доповнити речення зворотнім  займенником у правильній формі (mich, sich, dich … ). Виконати письмово у робочому зошиті!

 

           Ich interessiere __________ für Musik.

         Wofür interessierst du _____________ ?

         Wir interessieren ____________ für Sport.

         Interessiert ____________ deine Mutter für Kochen?

         Mein Vater interessiert _________ für Reisen.

         Sie interessieren __________ für Bücher.

         Interessiert er ____________ für Computerspiele?

         Interessiert ihr _________ für Kunst?

         Meine Freundin interessiert ________ für Kochen.

         Interessieren _______ deine Eltern für Reisen?





 

МАТЕРІАЛ ЗА 5 КЛАС

План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05 – 24.05)

Минулого тижня ми виконали останню семестрову контрольну роботу – контроль письма (Schreiben). (Якщо ви ще не виконали ці роботи, до наступного тижня у вас ще є шанс)

 Дуже скоро закінчиться цей навчальний рік  і розпочнуться літні канікули. Уже на наступному тижні я підбиватиму підсумки нашої спільної роботи за цей семестр.

А цього тижня ми ще трішки попрацюємо.
1. Перейдіть за посиланням , прослухайте та  повторіть декілька разів кожне слово(фразу), запишіть у словники та вивчіть:


2.  Зверніть увагу на особове відмінювання нових дієслів!!!


zelten
Ich  zelte
Du zeltest
Er/sie/es zeltet
Wir  zelten
Ihr zeltet
Sie/sie  zelten

wandern
Ich  wandere
Du wanderst
Er/sie/es wandert
Wir wandern
Ihr  wandert
Sie/sie  wandern

schwimmen
Ich  schwimme
Du schwimmst
Er/sie/es  schwimmt
Wir schwimmen
Ihr  schwimmt
Sie/sie   schwimmen


liegen
Ich liege
Du  liegst
Er/sie/es  liegt
Wir  liegen
Ihr liegt
Sie/sie  liegen

fahren
Ich   fahre
Du  fährst
Er/sie/es fährt
Wir fahren
Ihr  fahrt
Sie/sie  fahren

angeln
Ich angle
Du  angelst
Er/sie/es  angelt
Wir angeln
Ihr angelt
Sie/sie  angeln


tauchen
Ich  tauche
Du  tauchst
Er/sie/es  taucht
Wir   tauchen
Ihr   taucht
Sie/sie   tauchen

segeln
Ich  segle
Du  segelst
Er/sie/es  segelt
Wir   segeln
Ihr   segelt
Sie/sie   segeln

surfen
Ich  surfe
Du  surfst
Er/sie/es  surft
Wir   surfen
Ihr   surft
Sie/sie   surfen


suchen
Ich  suche
Du  suchst
Er/sie/es  sucht
Wir   suchen
Ihr   sucht
Sie/sie   suchen

essen
Ich  esse
Du  isst
Er/sie/es isst
Wir   essen
Ihr  esst
Sie/sie   essen

bauen
Ich  baue
Du  baust
Er/sie/es baut
Wir   bauen
Ihr  baut
Sie/sie   bauen


3. Використовуючи нові слова та фрази, розкажіть (письмово), що ви, ваші друзі та рідні залюбки роблять влітку (10 речень ). Не забувайте відмінювати дієслова !!!!
Наприклад:
Ich spiele Wasserball gern.
Ich zelte gern.
Meine Freundin sucht Muscheln gern.
Meine Mutter isst Eis gern.
Mein Vater taucht gern.
Meine Großeltern liegen in der Sonne gern.
Meine Tante fährt Boot gern.
Mein Onkel angelt gern.
Mein Bruder schwimmt gern.
Meine Familie wandert gern.

4.  Послухайте веселу пісеньку про літо:



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (25 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на дев’ятий  тиждень карантину
(11.05 – 17.05)

Erste Stunde: Wiederholung (Повторення)

Цього тижня ми виконаємо контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому році. 

Перш ніж перейти до виконання тесту, уважно прочитайте та пригадайте пройдений матеріал:

1. Привітання:
Guten Morgen!   Guten Tag!    Guten Abend!   Gute Nacht!

2. Фрази:
Wie heißt du? – Ich heiße  …
Wie alt bist du? – Ich bin … Jahre alt.
Woher kommst du? – Ich komme aus der Ukraine.
Wo wohnst du? – Ich wohne in Sosniwka.
Wie geht es dir? – Danke, super/gut/prima/es geht/ schlecht…
Wer ist das? – Das ist Taras. (Про людей)
Was ist das? – Das ist eine Tasche. (Про речі)

3. Рід іменника. Артиклі ст..241 (книжка)

4.   Дієслово. Відмінювання дієслів у теперішньому часі. Особові закінчення.  ст.. 241 – 242.

5. Займенник. ст..242-243

6. Заперечні слова nicht та kein(e). ст..243, 245.

7. Неозначений артикль. Відмінювання іменника з неозначеним артиклем. (Лише Nominativ (називний відмінок) та Akkusativ (знахідний відмінок)) ст..245
                    ч.р.               ж.р.                    с.р.                множина
Nominativ   ein Kuli        eine Tasche         ein Kind           -
Akkusativ   einen Kuli     eine Tasche         ein Kind           -

8.Особливості відмінювання дієслів sein (бути), haben (мати)
Ich   bin , habe
Du  bist, hast
Er/sie/es ist, hat
Wir sind, haben
Ihr seid,  habt
Sie/sie  sind, haben

10. Лексика (слова та фрази) до тем: «Meine Familie” (Сім’я), “Die Schule” (Школа), “Die Monte” (Місяці), „Die Wochentage“ (Дні тижня), „Zahlen“ (Цифри), “Die Farben” (Кольори), „Meine Kleidung“ (Одяг), „Die Freizeit“ (Вільний час), «Die Tiere» (Тварини), „Im Frühling“ (Весною)


Zweite Stunde : Schreiben  – Семестровий контроль письма!!!

Виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження часу (45 хв) для виконання 36 тестових завдань!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Після завершення тесту, якщо час виконання залишився, але ви хочете покинути профіль, натискаєте на кнопки, як в інструкції:






План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.05 – 10.05)

Протягом наступних тижнів крім опрацювання основної теми ми виконуватимемо завдання, які будуть зараховані як семестрові контрольні роботи !!!

Erste Stunde : Im Frühling. Die Frühlingsblumen. (Весною. Весняні квіти)

1. Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з новими словами до теми. Запишіть їх у словники та вивчіть!


2. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 5 ст. 186. Потрібно скласти речення за заготовками, заперечити їх та, вказавши правильний колір, скласти вірне речення. Кольори. (ст. 118-119 в книжці)

Використовуйте зразок при виконанні вправи:

Schneeglöckchen / rot
- Die Schneeglöckchen sind rot. (Підсніжники є червоними).
- Das stimmt nicht. Die Schneeglöckchen sind weiß. (Неправда. Підсніжники є білими).

3. Виконайте Впр.5 ст. 188 – 189.
- Прочитайте та усно перекладіть діалог.
- Складіть один діалог та напишіть у зошитах, використовуючи зразок та заготовки на ст.189. + заготовку, яку подаю нижче:

 - Hallo, __(ім’я хлопчика чи дівчинки)___! Was machst du jetzt?
 - Ich __(що роблю?)__.
- Und wo ist __(ім’я хлопчика чи дівчинки)__?
- Er/Sie ist draußen. Er/Sie __(що робить?)__.

Увага!!!

1) Не забуваймо про відмінювання дієслів.
Ich mache, rutsche, spiele, schaukle, schreibe, bastle, fahre, male
Du machst, rutschst, spielst, schaukelst, schreibst, bastelst, fährst, malst
Er/Sie/Es macht, rutscht, spielt, schaukelt, schreibt, bastelt, fährt, malt
Wir machen, rutschen, spielen, schaukeln, schreiben, basteln, fahren, malen
Ihr macht, rutscht, spielt, schaukelt, schreibt, bastelt, fahrt, malt
Sie/sie machen, rutschen, spielen, schaukeln, schreiben, basteln, fahren, malen

2) Не забуваймо про порядок слів у реченні!!!
Якщо починаємо речення з підмета, далі повинен стояти присудок і опісля другорядні члени речення!!!
Ich mache Hausaufgaben.
Er fährt Inliner.

Zweite Stunde: Lesen (Семестровий контроль читання!!!!)

Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (11 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 





План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04 – 03.05)

Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою Es ist Frühling”.
Розпочнемо з перегляду відеоурокуDas Wetter im Frühling”. При перегляді варто ставити паузу та повторювати нові слова, речення за мовцем. Під відео ви знайдете слова, які потрібно записати у словники та вивчити (Вони виділені червоним кольором). Також під відео додаю завдання до нього.


1. Lernt die neuen Wörter! (Вивчіть нові слова)

der Frühling - весна
das Wetter -  погода
Wie ist das Wetter im Frühling? – Якою є погода весною?

kalt – холодний (холодно)

Es ist nicht kalt. – Не є холодно
warm – теплий (тепло)
Es ist warm. – Тепло.
Das Wetter ist schön. -  Погода є хорошою.
die Sonne – сонце
 Die Sonne scheint hell.- Сонце світить яскраво.
der Himmel – небо
Der Himmel ist blau. – Небо є голубим.
der Wind - вітер
wehen – дути
 Der Wind weht nicht so stark. – Вітер дме не сильно.
der Schnee - сніг
tauen – танути
Der Schnee taut. Es taut. – Тане сніг.
der Vogel (die Vögel) – пташка (пташки)
Die Vögel fliegen aus warmen Ländern zurück. – Пташки повертаються назад з теплих країв.
das Blatt (die Blätter) – листок (листки)
An den Bäumen sind kleine grüne Blätter.  – На деревах є маленькі зелені листки.
die Blume (die Blumen) - квіти
blühen - цвісти
Die ersten Frühlingsblumen blühen. – Цвітуть перші весняні квіти.

2. Wie ist das Wetter im Frühling? (Розповідь з відео 2:14 – 2:47). Прослухайте та прочитайте!!! Перекладіть усно використовуючи вище подані слова та речення.
Es ist Frühling. Es ist nicht kalt. Es ist warm. Der Wind weht nicht so stark. Der Himmel ist blau. Die Sonne scheint hell. Der Schnee taut. Die Vögel fliegen aus warmen Ländern zurück. An den Bäumen sind kleine grüne Blätter. Die ersten Frühlingsblumen blühen. Das Wetter im Frühling ist schön!


3. Виконайте вправу під час перегляду (тест). Правильну відповідь ви почуєте за декілька секунд.


4. Прослухайте діалог та прочитайте його. (5:39 – 7:07) Переклад діалогу додаю.
Sven telefoniert mit Kevin.  (Свен телефонує Кевіну)
K: Hier Kevin.  (Це - Кевін)
S: Hallo! Hier Sven. (Привіт! Це – Свен)
K: Hallo, Sven! (Привіт, Свен)
S: Was machst du jetzt? (Що ти зараз робиш?)
K: Ich lese ein Buch. (Я читаю книжку)
S: Schau mal, Kevin. Das Wetter ist schön. Pixi und ich wollen einen Ausflug machen. Wir gehen in den Park. Kommst du mit? (Поглянь лише, Кевін. Погода є хорошою. Піксі і я хочемо вибратись на природу. Ми підемо у парк. Підеш з нами? )
K: Ja, danke. Gerne! (Так, спасибі. Залюбки)
S: Dann komm schnell! Bis bald. (Ну тоді приходь швиденько. До зустрічі!)
K: Bis bald. (До зустрічі!)

Die Kinder machen einen Ausflug in den Park. (Діти вирушають у парк)
Sven: Hallo, Kevin! (Привіт, Кевін!)
Kevin: Hallo, Sven, hallo, Pixi! Im Park ist es so schön!(Привіт, Свен! Привіт, Піксі! У парку так красиво!)
Pixi: Du hast Recht, Kevin. Der Frühling ist die schönste Jahreszeit! (Ти правий,Кевіне. Весна – найкрасивіша пора року.)
Sven: Der Himmel ist blau und die Sonne scheint hell. (Небо є блакитним і сонце світить яскраво.)
Sven: An den Bäumen sind kleine grüne Blätter. (А на деревах є маленькі зелені листочки)
Pixi: Schaut mal! Was ist dort? (Поглянь тільки! Що там?)
Kevin: Und das ist die ersten Frühlingsblumen! Sie sind so nett. (А це – перші весняні квіти. Вони такі милі)
Pixi: Schaut mal an den Himmel! Die Vögel fliegen aus warmen Ländern zurück. (Поглянь лише на небо! Птахи повертаються назад з теплих країв)
Kevin: Das Wetter im Frühling ist schön! (Погода весною є хороша)
Sven: Pixi: Seht mal! Dort sind unsere Freunde! Was machen sie? (Погляньте! Там є наші друзі. Що вони роблять?)
Julia hört Musik. (Юля слухає музику)
Denis fährt Rad. (Деніс катається на велосипеді)
Erik fährt Skateboard. (Ерік катається на скейті)
Dann spielen alle Kinder Ball. (Потім усі діти граються з м’ячем)

5. Lesen wir! 7:32 – 8:32 (Почитаймо). Прослухайте лист, прочитайте та перекладіть (усно).

Hallo, Freunde!
Es ist Frühling. Der Frühling beginnt im März und dauert drei Monate. Die Frühlingsmonate heißen: März, April, Mai.
Es ist nicht mehr so kalt. Der Himmel ist blau und die Sonne scheint hell. Der Wind weht nicht so stark. Der Schnee taut.
Ende März haben wir Frühlingsferien. Wir machen gern Ausflüge in den Park. Wir fahren Rad und spielen Ball. Wir freuen uns. Im Frühling feiern wir Ostern und Muttertag. Wir bereiten uns immer vor. Im Frühling ist es sehr schön. Ich mag Frühling.
Tschüss!
Eure Sabine

6. Виконайте усно вправу під час перегляду. Доповніть пропуски у реченнях та перевірте себе (Правильні відповіді ви почуєте).

7. Перейдіть за посиланням та виконайте тест.
Інструкції щодо надсилання відеповідей вчителю є у плані роботи до попередніх тижнів!!!



УВАГА!!!


У кінці семестру з іноземних мов завжди проводиться 4 семестрових види контролю: контроль читання, контроль аудіювання, контроль письма та контроль мовлення. Ці 4 оцінки прирівнюються до тематичних та відіграють важливу роль при виставленні семестрової оцінки. У зв’язку з карантином, поки остаточно не відомо чи ці види контролю будуть враховані, але, якщо будуть, то результати за вищеподаний тест я зарахую як контроль аудіювання !!!


План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04 – 26.04)

Цього тижня ми попрацюємо з темою Es ist Frühling (Весна).

1. Перш ніж ми познайомимося з новими словами з теми, пригадаймо уже відомі вам пори року та місяці, переглянувши нижче подані відео:




2. Погляньте на нові слова та фрази, прослухайте аудіозапис, повторіть декілька разів кожне слово(фразу), запишіть у словники та вивчіть:




3. Прослухайте та навчіться виразно читати вірш Впр.1 ст.182, усно перекладіть його. Запишіть на диктофон як учень (учениця) читає цей вірш і разом з письмовими завданнями надішліть аудіозапис мені на електронну скриньку.



4. Виконайте письмово Впр.4 ст..183:
- утворіть фрази (використовуйте вірш та нові слова)
- складіть 5 речень про весну з утвореними фразами.

ПРИМІТКА: Не забуваймо, що в німецькій мові є надзвичайно важливим порядок слів у реченні!!!
Якщо ми розпочинаємо речення з підмета (іменника, займенника), то на другому місці повинен стояти присудок (дієслово), а лише потім другорядні члени речення. Дієслово відмінюємо за особами.
Якщо ми розпочинаємо речення з обставини, то на другому місці стоятиме присудок, потім  підмет і лише після них усі інші другорядні члени речення.



Розгляньмо речення, що подане у вправі, як зразок:
Die Zugvögel kommen im Frühling zurück.
Die Zugvögel – перелітні птахи (підмет)
kommen повертатись (присудок)
im Frühling – весною (обставина часу)
zurück – назад (обставина місця)

5. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. (Доповніть пропуски словами, перетягнувши їх) 
Інструкції щодо надсилання відеповідей вчителю є у плані роботи до попередного тижня!!!


6. Подивіться відео та заспівайте веселу пісню про весну!



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 




 План роботи на п'ятий тиждень карантину
(13.04 – 19.04)
Stunde 1:
1.  Повторіть уже відомі вам слова до теми «Die Tiere” і дізнайтеся нові:
Нові слова запишіть у словники та вивчіть.


der Papagei – папуга
das Zebra – зебра
das Kamel – верблюд
der Tiger – тигр
der Elefant – слон
die Schlange – змія
der Löwe – лев
das Krokodil –  крокодил
das Nilpferd – бегемот
der Pinguin – пінгвін
der Bär – ведмідь
der Flamingo – фламінго
der Affe – мавпа
die Eule – сова
die Giraffe – жирафа
das Känguru – кенгуру
der Fisch – риба
der Elch – лось
der Wolf вовк


2. Перейдіть за посиланнями та виконайте завдання:

https://www.liveworksheets.com/iv162776tg   (Погляньте на малюнки з тваринами та з’єднайте малюнок з назвою. Оберіть цифру від 1-15)

https://www.liveworksheets.com/ux84416ku   (Прослухайте лічилку та доповніть пропуски картинками названих тварин. Потрібно перетягувати малюнок до квадратика)

Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:



Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email).
З’являється наступне віконечко :



Заповніть пропуски таким чином і натисніть Send. Я отримаю ваші результати на електронну пошту.

3. Минулого тижня ми познайомились з модальним дієсловом können (могти, вміти).
Якщо ми розповідаємо про вміння чи можливіть когось щось робити, основне дієслово (що позначає дію) не відмінюється у особах, тобто воно залишається у початковій формі ( закінчення -en). Відмінювати необхідно лише модальне дієслово können.

Наприклад:
 Ich kann singen(Я вмію співати)
Du kannst singen.  (Ти вмієш співати)
Er/ Sie/ Es kann singen.  (Він/вона/воно вміє співати)
Wir können singen. (Ми вміємо співати)
Ihr könnt singen. (Ви вмієте співати – коли звертаємось до багатьох)
Sie/sie können singen. (ВИ/вони вміють співати)

4. Перейдіть за посиланням, погляньте, що вміють та не вміють робити діти та розкажіть письмово про кожного (по 2 речення).
Наприклад:
Paul kann klettern. Er kann nicht am Computer arbeiten.


 Stunde 2: Ostern (Великдень)

Уже зовсім скоро велике християнське свято – Великдень.
Кожен народ має свої унікальні традиції, звичаї та символи пов’язані зі святкуванням Великодня.

1. Подивіться відео про символи Пасхи та повторіть за мовцем:


2. Розгляньте малюнки та слова під ними. Перейдіть за посиланням та прослухайте вимову слів та фраз, повторіть. Запишіть слова у словник та вивчіть.





der Osterkuchen – паска
das Osterei – пасхальне яйце
die Osterkarte – пасхальна відкритка
der Osterhase – пасхальний кролик
das Osternest – великоднє гніздо
der Osterschmuck – великодня прикраса
den Osterkuchen backen – пекти паску
die Ostermesse besuchen – відвідувати Великодній ярмарок
die Ostereier färben – фарбувати яйця
das Osternest machen – робити великоднє гніздо
die Osterkarte schreiben – підписувати пасхальну відкритку
den Osterschmuck basteln – майструвати (виготовляти) великодню прикрасу

3. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 5А ст.199. Доповніть лист словами (замість відповідних малюнків).




Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (20 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



                          
План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04 – 12.04)

Цього тижня ми працюватимемо над новою темою «Die Tiere» (Тварини).
1. Розпочнемо з нових слів. (блакитні таблиці на ст.178, ст. 180).
Перейдіть за посиланнями, прослухайте вимову нових слів. Щоб почути вимову слова, потрібно натиснути блакитну кнопку:

Якщо ви зайшли з телефону чи планшету, у налаштуваннях браузера оберіть версію перегляду для комп'ютера. Тоді ви зможете прослухати!!!
 Запишіть слова у словники та вивчіть.

2. Перегляньте відео, повторіть алфавіт та дізнайтесь про інших тварин, назви яких починаються з відповідних літер:


3. Розгляньте карту на ст.. 176-177 (книжка) та запам’ятайте назви материків німецькою мовою. Запишіть нові слова у словник.
Зверніть увагу на таблицю!!!



4. Погляньте на фото, пригадайте назви кольорів та зверніть увагу на те, як ми можемо описати тваринку за кольором.

Словничок:
der Fuchs – лисиця
die Katze – кішка
der Kanarienvogel – канарейка
das Känguru – кенгуру



5. Опишіть тварин з таблиці на ст. 178 за кольором. (письмово).

6. Пригадайте використання неозначених артиклів ein, eine та заперечення kein, keine та напишіть короткий діалог (використавши нові слова) за зразками поданими нижче.






7. Перегляньте відео та вивчіть відмінювання модального дієслова können (могти, вміти)


Ich          kann  (можу)                              wir      können (можемо)
du          kannst (можеш)                             ihr     könnt (можете)
er/sie/es  kann   (може)                          sie/Sie   können (можуть)


8. Прочитайте та усно перекладіть описи тварин з Впр. 5А ст.. 179.

9. Погляньте на опис риби (фото) та опишіть письмово тварину за поданою інформацією:
Tier: das Krokodil
Name: Rocker
Alter: 7 Jahre alt
Farbe: grün
Größe:  groß
Fähigkeiten: schwimmen




10. Прослухайте та заспівайте пісню для хорошого настрою:


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)

Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою “Meine Freizeit” (Мій вільний час) і розглянемо ще одне цікаве заняття на дозвіллі – подорож (die Reise).
Урок 1

1. Насамперед, ознайомимося з новими словами.

Прослухайте аудіозаписповторіть за мною, запишіть слова у словники та вивчіть їх.




die Ukraine – Україна
die Heimat – Батьківщина
die Stadt – місто
die Hauptstadt – столиця
die Großstadt –  велике місто
die Flagge – прапор
reisen  - подорожувати
Norden – північ
Osten – схід
Süden – південь
Westen -  захід
Im Norden – на півночі…

2. Погляньте на фото Впр.2А ст..163-164послухайте аудіозапис та прочитайте самостійно. Нові слова запишіть у словник та вивчіть.





Meine Heimat ist die Ukraine. – Моєю Батьківщиною є Україна.
Kyjiw ist die Hauptstadt der Ukraine. – Київ – столиця України.
Kyjiw liegt am Dnipro. – Київ лежить (розташовується) на Дніпрі.
Die Karpaten liegen im Westen der Ukraine. Sie sind malerisch. – Карпати знаходяться на заході України. Вони мальовничі.
Das Schwarze Meer ist im Süden der Ukraine. Die Krim liegt am Schwarzen Meer. – Чорне море є на півдні України. Крим знаходиться на Чорному морі.
LwiwCharkiw und Dnipro sind Großstädte. – Львів, Харків та Дніпро є великими містами України.

liegen – лежати, знаходитись, розташовуватись
malerisch – мальовничий, чарівний

3. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр.2В ст.. 165. (Дайте відповідь на запитання по тексту)
Wo? – де?
Wie? – як?

4. Прочитати та усно перекласти лист з Впр. 7 ст.166 , письмово доповнити речення за текстом Впр.7В ст..166-167

Урок 2
1. Насамперед, ознайомимося з новими словами.
Прослухайте аудіозаписповторіть за мною, запишіть слова у словники та вивчіть їх.


die Reise – подорож
Deutschland – Німеччина
das Vergnügen – задоволення
besichtigen – відвідувати (якісь місця)
besuchen – відвідувати (людей)

2. Погляньте на фото Впр.2А ст..168послухайте аудіозапис та прочитайте самостійно. Нові слова запишіть у словник та вивчіть.






Meine Reise durch Deutschland –  Моя подорож Німеччиною
Berlin ist die Hauptstadt von Deutschland. Berlin liegt an der Spree. – Берлін є столицею Німеччини. Берлін розташовується на річці Шпрее.
Die Nordsee und die Ostsee sind im Norden. – Північне море та Балтійське море знаходяться на півночі.
Die Alpen liegen im Süden. Sie sind malerisch. – Альпи розташовані на півдні.
MünchenHamburg und Köln sind Großstädten . – Мюнхен, Гамбург та Кельн є великими містами.

3. Письмово доповнити речення за текстом Впр.2В ст..169 .


 Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я.  





План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)


1. Виписати у словник та вивчити слова з таблиці ст. 155:

die Volkstänze – народні танці. Не забуваємо, що літера v вимовляється як [f], а ä як [е]

die Sporttänze – спортивні танці

der RocknRoll – стиль рок-н-рол

der Breakdance – брейк-данс

der Hip-Hop – хіп-хоп

Spaß machenSpaß bringen – приносити задоволення.
Не забуваємо, що звукосполука Sp вимовляється як [шп], а літера ß дає звук [s]
Freude machen, Freude bringen – приносити радість

2. Навчитися чітко читати та перекласти вірш Впр.1 ст. 155:
Tanzschule
In die Tanzschule geh’ ich gern,
Und die Tanzschule liegt nicht fern.
Tanzen bringt mir Spaß und Freude.
Kommt und macht mit, liebe Freunde!
liegen – лежати, знаходитись.
fern – далеко
kommen – приходити
liebe – любі

3. Виконати Впр. 2 ст.155. (прочитати та перекласти діалог, написати в робочий зошит свій діалог за зразком обравши інший стиль танцю).

4. Прочитати та усно перекласти лист з Впр.4А ст..156, письмово виконати Впр.4B ст..157 (Вказати чи твердження є правильними – Richtig, чи невірними - Falsch)

5. Письмово відповісти на запитання ст. 156 (завдання з будиночком).
Зразок: In meiner Freizeit lese ich Bücher.
Ich habe viele Hobbys. Ich lese gern. Ich höre Musik gern. Ich spiele Tennis gern.
Mein Lieblingshobby ist Singen.

6Послухати та заспівати пісню про різні види спорту:

Ich treibe Sport
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich spiele Fußball, Fußball, Fußball,
Ich spiele Fußball in Verein.
Ich spiele Fußball, Fußball, Fußball,
Ich spiele Fußball in Verein.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich mag Tennis, Tennis, Tennis.
Ich mag Tennis, Tennis gern.
Ich mag Tennis, Tennis, Tennis.
Ich mag Tennis, Tennis gern.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich gehe schwimmen, schwimmen, schwimmen.
Ich gehe schwimmen überall.
Ich gehe schwimmen, schwimmen, schwimmen.
Ich gehe schwimmen überall.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich spiele Basket-, Basket-, Basket-
Ich spiele Basket-, Basketball.
Ich spiele Basket-, Basket-, Basket-
Ich spiele Basket-, Basketball.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Und ich jogge, jogge, jogge.
Und ich jogge durch den Wald.
Und ich jogge, jogge, jogge.
Und ich jogge durch den Wald.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich gehe reiten, reiten, reiten.
Ich gehe reiten auf dem Pferd.
Ich gehe reiten, reiten, reiten.
Ich gehe reiten auf dem Pferd.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich will skaten, skaten, skaten.
Ich will skaten in der Pipe.
Ich will skaten, skaten, skaten.
Ich will skaten in der Pipe.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich mag skifahrn, schifahrn, schifahrn.
Ich mag skifahrn wenn es schneit.
Ich mag skifahrn, schifahrn, schifahrn.
Ich mag skifahrn wenn es schneit.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich kann springen, springen, springen.
Ich kann springen hoch und weit.
Ich kann springen, springen, springen.
Ich kann springen hoch und weit.

Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich treibe Sport jeden Tag, jeden Tag.
Ich fahr Fahrrad, Fahrrad, Fahrrad.
Ich fahr Fahrrad jederzeit.
Ich fahr Fahrrad, Fahrrad, Fahrrad.
Ich fahr Fahrrad jederzeit.

7.  Як підсумок до теми „Meine Freizeit und Hobbys” виконати завдання за нижче поданим посиланням.


Код від вчителя: 407417

Завдання необхідно виконати до 27 березня 18:00!!! Пізніше доступ буде закрито.



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я.  



План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03 )

1. Для повторення матеріалу з теми  Die Freizeit” прошу переглянути нижче подані відеоДивимось, слухаємо та повторюємо за мовцем!





2. Виконати вікторину до теми «Unsere Hobbys”. Прослухати аудіо та обрати правильну відповідь:

3.  Навчитись чітко читати та перекласти вірш:
Wir spielen viel und gut,
Wir spielen gern zu zweit,
Wir haben viel zu tun,
Wir haben keine Zeit.
Wir lernen viel und gut,
Wir lernen gern zu zweit,
Wir haben viel zu tun,
Wir haben keine Zeit.
Wir singen viel und gut,
Wir singen gern zu zweit,
Wir haben viel zu tun,
Wir haben keine Zeit.

4. Вивчити слова з таблиці ст. 151:
gefallen- подобатись
der Krimi (die Krimis)– детективний роман
der Witz (die Witze)– жарт
die Comics – комікси
das Märchen (die Märchen) – казка
die Sciencefiction – наукова фантастика
die Erzählung (die Erzählungen)– розповідь, оповідання
die Anekdote (die Anekdoten)– анекдот
das Gedicht (die Gedichte) –  вірш

5. Прочитати та перекласти діалог Впр.3А ст..152.

6. Виконати письмово Впр.2 ст.154. Розповісти що ти читаєш залюбки та які жанри люблять твої друзі.

Наприклад:
Ich lese gern die Comics.
Nastja liest gern die Gedichte.
Ira liest gern die Witze.


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я.  




6 коментарів: