9 (англ)

Перед канікулами (13.10) у нас з вами була запланована тематична контрольна робота. У зв’язку з тим, що частина групи була відсутня на уроці (змішане навчання), не всі мали змогу написати тест. Я планувала провести цю контрольну роботу з рештою учнів класу після канікул. Наразі ми працюватимемо дистанційно. Тому, щоб отримати тематичну оцінку, прошу перейти за посиланням та виконати тест таких учнів: Гайдучик І., Гук Ю., Мінаков Д., Потапов Р., Романько К., Сковрон М.

Моя електронна пошта : ewigkeit94@gmail.com

https://www.liveworksheets.com/1-ma1405498kx

План роботи на другий тиждень карантину

(09.11 – 15.11)

Урок 1:

1) Опрацювати текст Впр.3 ст.79-80.

2) Виконати письмово Впр.4 ст.80, Впр.5а ст..81, Впр.6 ст.81 та скинути на платформі Human.

Урок 2:

Уся інформація про урок та домашнє завдання на платформі Human!!!

 

План роботи на перший тиждень карантину

(02.11 – 08.11)

Перед канікулами (13.10) у нас з вами була запланована тематична контрольна робота. У зв’язку з тим, що частина групи була відсутня на уроці (змішане навчання), не всі мали змогу написати тест. Я планувала провести цю контрольну роботу з рештою учнів класу після канікул. Наразі ми працюватимемо дистанційно. Тому, щоб отримати тематичну оцінку, прошу перейти за посиланням та виконати тест таких учнів: Гайдучик І., Гук Ю., Мінаков Д., Потапов Р., Романько К., Сковрон М., Хвалібота А..

Моя електронна пошта : ewigkeit94@gmail.com

https://www.liveworksheets.com/1-ma1405498kx


Урок 2 (пятниця 06.11.20   12:30)

Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: English Form 9

Time: Nov 6, 2020 12:30 PM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/74337090731?pwd=YTc0Qy80UExWNk4yaUczV05YeUoxUT09

Meeting ID: 743 3709 0731

Passcode: 8nTAKy


Урок 1 (вівторок 03.11 10:30) 

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: English Form 9

Time: Nov 3, 2020 10:30 AM Helsinki

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/76103783997?pwd=TXdnU0pnMGprZUU4VUpBcnI3dU9vZz09

Meeting ID: 761 0378 3997

Passcode: 2MmSgV

 Матеріал до уроку

Під час уроку окрім роботи з підручником, ми разом виконуватимемо завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/hx556365xz


Домашнє завдання на пятницю 6.11.20:

-         записати у словники та вивчити нову лексику ст.. 67 (Vocabulary box);

-         Впр.6 ст. 66 -68 (читати, перекладати). На уроці читатимете та перекладатимете на оцінку!!!


МАТЕРІАЛ ЗА 8 КЛАС

План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05 – 24.05)

Lesson 1: Revision (Повторення)

Цього тижня ми виконаємо останнє семестрове тестування - контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому семестрі. 

Перш ніж перейти до виконання тесту, пригадайте пройдений матеріал:

1. Лексика (слова та фрази) до тем:
-  “Music is heard everywhere”ст..137 - 139 (книжка)
 - «A daily, a weekly, a monthly…”матеріал з блогу до 2-4 тижнів карантину

2. Граматичний матеріал:
- Present, Past, Future tenses (теперішні, минулі та майбутні часові форми). Пригадайте, які часові маркери допомагають зрозуміти, у якому часі відбувається дія.  матеріал з блогу до 4-5 тижнів карантину
- Passive Voice (Пасивний стан дієслова) – ст. 122, 146 (книжка) та матеріал з блогу за 1 тиждень карантину.
- Articles with geographical names (Артикль з географічними назвами) - матеріал з блогу до 6 тижня карантину.
Також можете переглянути відео-презентацію, яку я знімала для учнів 6 класу. Ця граматична тема у 8 класі виноситься на повторення!



Більшість тестових завдань охоплюватимуть граматичний матеріал !!!

Lesson 2: Writing – Семестровий контроль письма!!!

Виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження часу (45 хв) для виконання 36 тестових завдань!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!
Після завершення тесту, якщо час виконання залишився, але ви хочете покинути профіль, натискаєте на кнопки, як в інструкції:





План роботи на дев’ятий тиждень карантину
(11.05 – 17.05)

Reading (Test) – Семестровий контроль читання!!! 

1. Перегляньте відео інструкцію:



2. Виконайте тест прямо з блогу або перейдіть за посиланням на платформу, як ми робили раніше.


Reading comprehension, an interactive worksheet by Ewigkeit94
liveworksheets.com
Посилання на тест: https://www.liveworksheets.com/yi478288pq

Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!



План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.0510.05)

Цього тижня ми приділимо значну увагу навикам аудіювання.

Lesson 1: Listening test – Семестровий контроль аудіювання!!!

1. Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Lesson 2: Listening for Specific Information

Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою «Geographical outlookта виконаємо завдання з книжки ст.. 205 -207.
Для зручнішої роботи вправи переношу  у формат робочого листа на уже добре відомій нам платформі.

Перейдіть за посиланням та дотримуйтесь моїх інструкцій, виконуючи завдання:


Усі завдання виконуємо до понеділка (11 травня) !!!



План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04 – 03.05)

Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою Geographical outlookі дізнаємось багато цікавої інформації про географічне положення, клімат Об’єднаного королівства Великобританії  та України.

Lesson 1: The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

1. Розпочнемо нашу роботу з вивчення нової лексики. Перейдіть за посиланням, прослухайте та повторіть за мною нові для вас слова та фрази. Запишіть їх у словники та вивчіть! (ст..212,213 Vocabulary box)






2. Подивіться навчальні відео (інформація, яку ви побачите та почуєте знадобиться при виконанні тестових завдань):





3. Перейдіть за посиланнями та виконайте завдання

Інструкції щодо надсилання відповідей вчителю шукайте у попередніх планах роботи на моєму блозі.



4. Прочитайте та усно перекладіть текст Впр. 2 ст. 212 -213.

5. Перейдіть за посиланнями та виконайте завдання:



Lesson 2: The geography and climate of Ukraine

1. Перейдіть за посиланням, прослухайте та повторіть за мною вимову географічних назв. Запишіть нові для вас слова та фрази у словники та вивчіть! (ст. 216 Vocabulary box)






2. Прочитайте та усно перекладіть текст Впр. 4b ст. 215.

3. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр.5 ст.216.

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (4 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04 – 26.04)

Цього тижня ми розпочинаємо роботу над новою темою “Geographical outlook”

1. Використовуючи знання з географії та карту, дайте письмову відповідь на запитання Впр.2 ст.200. На ст..201 у таблиці є поданий перелік географічних назв, що вам знадобляться.

2. Перегляньте навчальне відео та опрацюйте та вивчіть нижче подані правила про використання означеного артикля the географічними назвами та іншими власними назвами:






3. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр.3 ст.201-202.

4. Перейдіть за посилання та виконайте тестове завдання до теми:

5. Виконайте завдання з фото письмово у робочому зошиті. (Доповніть речення артиклем the, якщо він необхідний або пропустіть його)



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 





План роботи на п'ятий тиждень карантину
(13.04 – 19.04)

Lesson 1: Mixed tenses

Цього тижня ми продовжуємо працювати над повторенням раніше вивчених часових форм минулого, теперішнього та майбутнього часів. Перш ніж приступити до виконання завдань пригадайте матеріал, який ви вивчали у попередніх класах.

1. Правила побудови речень та використання часів можна знайти на  ст..257-262 у книжці.
Також корисними для вас будуть відео подані нижче. Додаю відео, які на мою думку, варті уваги. 

Якщо ви не пригадаєте правил (прочитавши в книжці, чи переглянувши подані відео) виконати завдання буде складно, адже у них поєднуються різні часові форми. 

1) Present tenses:
 Present Simple:



Present Continuous :




    Present Perfect:

-        




2) Past Tenses:
- Past Simple:


-         Past Continuous:

-         Past Perfect:



2. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:

 - https://www.liveworksheets.com/bf1712cx   (Оберіть правильний варіант серед запропонованих. Звертайте увагу на використання часових маркерів: always, now, ever, already, ago …..  Вони допоможуть зрозуміти у якому часі побудоване речення)


- https://www.liveworksheets.com/yl28377xd  (Прочитайте та доповніть речення правильною формою часів Present Simple, Past Simple, Present Continious)


Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:


Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). У протилежному випадку(якщо ви захочете перевірити роботу), ви не зможете потім надіслати мені відповіді. Пам’ятайте, що за допомогою цих завдань ви вчитеся, помилки допустимі. ЦЕ НЕ КОНТРОЛЬНА РОБОТА!!!

З’являється наступне віконечко :



Заповніть пропуски таким чином і натисніть Send. Я отримаю ваші результати на електронну пошту.


Lesson 2: Easter (Великдень/Пасха)
Уже зовсім скоро велике християнське свято – Великдень.
Кожен народ має свої унікальні традиції, звичаї та символи пов’язані зі святкуванням Великодня.

1. Подивіться відео про англійські символи і традиції Великодня:



2. Перейдіть за посиланням та виконайте завадання:



План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04 – 12.04)

1. Watch this video and follow my instructions:


2. Match the words and their definitions. (in written form)


1) finance
a) the title of a newspaper report, which is printed in large letters above the report
2) an item
b) to report the details of an event for a newspaper, television, or radio
3) a heading
c) a high standard
4) a headline
d) get somebody’s attention
5) quality
e) to give someone the information they need
6) cater
f) money
7) cover
g) to do what you have tried or wanted to do
8) catch the eye
h) the title written at the top of a piece of writing
9) provide material about
i) provide a particular group of people with everything that they need or want
10) succeed in doing something
j) a single, usually short, piece of news in a newspaper or magazine

3. Follow this link, listen to the audio about British newspapers:


4. Follow the link and do the exercise on the platform classtime.com!!!!!! Complete sentences according to the information from the listening section!


5. Read the text, translate it and do ex. 3, p. 190 (in written form).


THE NATIONAL PRESS
British people like reading newspapers. More newspapers are read in Britain than in any other European country.
There are two types of newspapers in Britain: tabloid and broadsheet. The two most popular daily newspapers, The Sun and The Daily Mirror, are both tabloids. Tabloids have lots of stories about famous people; the photos are large; the headlines are big and there in not much text. Tabloids sell many more copies than broadsheets.
Broadsheets, such as The Times, are not as popular as the tabloids. Broadsheets have long articles with lots of information; some pages report international news; the photos and the headlines are smaller than in the tabloids.
The differences between the tabloids and the broadsheets are breaking down. Broadsheets now realize that tabloids are easier to read and hold. The Guardian, a broadsheet, now has a tabloid section. Many of the broadsheets now have stories about famous people. Tabloids used to be cheaper than broadsheets, but The Times is now the cheapest national newspaper.
Sunday newspapers are a part of the British way of life. These newspapers only appear on Sundays and are more popular than are daily newspapers. They concentrate on general issues and famous people. Some people spend all day reading the Sunday newspaper.


6. Read the rules about the usage of future tenses and future forms , revise the material that you’ve already learnt. (§3,4 p.258-259, §9,10 p.262).

This video is also really helpful:

7. Follow the link and do the exercise on the platform classtime.com!!!!!! Choose the best answer:


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та імя. 


План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)

1. Watch this video and find out what tasks have you got for this week!!!


Some comments to the video:

Vocabulary box
2. write down all these words into your wordbooks and learn them:

a journalist – журналіст
an official – чиновник, урядова особа
a periodical – періодичне видання
press – преса
society – суспільство
a trade – торгівля, ремесло
to appeal – приваблювати
to guarantee – гарантувати
to increase – збільшуватись, зростати
an increase – збільшення, зростання
to subscribe to (periodicals) – передплачувати (періодичні видання)

3. Ex.2 p.185 (read and translate the text)

4. find out and write down from the text such information:
a) the names of the first Ukrainian periodicals and the date of their first issue;
b) the names of the main national newspapers;
c) the names of popular magazines
d) the number of publications in Ukraine

 5. Do Ex.3,4 on p.187-188 in your copybooks.

6. Practise the new vocabulary. Find the following words and expressions in the text and give their English equivalents (in written form):

• незалежна держава,
• зростати,
• публікувати,
• старанно,
• серед,
• періодичні видання,
• приватний,
• заняття,
• професія,
• місцеве видання,
• відрізнятись,
• зміст,
• звертатися,
• гарантувати,
• чиновник,
• суспільство,
• редактор,
• на практиці,
• забезпечувати.

7. Match the nouns with the suitable adjectives and make your own sentences with these phrases (in written form):

1) skillful
a) official
2) honest
b) society
3) popular
c) press
4)independent
d) journalist
5) democratic
e) periodical


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)

1. Revision
To revise the vocabulary and grammar related to the topic “Music is everywhere” do the following test:  

- Перейти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join
Код від вчителя: 963786
Тест необхідно виконати до 27 березня 15:00!!! Пізніше доступ буде закрито.

2. We start working with a new topic which is called “A daily, a weekly, a monthly
 Write down new words from the table given on page 183 and learn them.

3.  Read and translate the text (Ex. 1b, p. 182-183) and do the following exercises in written form.  (Ex. 1a, p. 182, Ex. 2,3 p.183)

4. Match the words from the text with their Ukrainian equivalents (in written form).

1) send
а) брати інтерв’ю
2) get information
b) за допомогою телефону
3) message
с) секретар
4) through the phone
d) доставляти
5) reader
е) репортер
6) correspondent
f) читач
7) editor
g) посилати
8) send out
h) редактор
9) interview
і) отримувати інформацію
10) reporter
j) кореспондент
11) on time
k) вчасно
12) type
l) друкар, оператор набору
13) secretary
m) друкувати на клавіатурі
14) compositor
n) повідомлення
15) print
о) засоби зв’язку
16) deliver
р) друкувати
17) means of communication
q) висилати, надсилати

5. Learn the rule on page 184(Remember)

6. Read the text given below and answer some questions about girls’ and boys’ preferences in reading magazines (in written form).

1. What are the main categories of magazines in Britain?
2. What category of magazines do British teenagers prefer?
3. What do girls like reading about?
4. Are there enough magazines for boys?
5. What do you think why 12-year-olds like reading the same magazines as 15-year-olds?
MAGAZINES
There are thousands of weekly and monthly magazines in Britain. They can be divided into four main categories: specialist magazines, such as the computer magazine PC Weekly; general magazines, such as the TV listings magazine Radio Times; women’s magazines.
Young people below the age of 18 do not buy newspapers, but they do buy magazines. There are quite a lot of magazines which are favourite ones of 15-year-olds, among them Smash Hits, a music magazine which both boys and girls buy, Shout, which is popular with young teenage girls, TV HITS, where you can read about stars, film stars and pop stars. Many more girls than boys buy magazines. Their main interests seem to be boys, pop music, clothes and make-up. Teenage girls like reading magazines which are aimed at an older the group. Just Seventeen, a popular magazine for girls, is not only the most popular one for 15-year- olds, it is also very popular with 12-year-olds. As for boys ... So, some boys complain that there is nothing for them to read if they don’t like football magazines and computer games magazines.


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


На нашому останньому уроці (середа 11.03) ми пригадали використання активного та пасивного станів у теперішньому простому часі (Present Simple Passive)  та розпочали працювати з пасивним станом минулого простого часу (Past Simple Passive).
На домашнє завдання на пн. 16.03 я задавала вивчити правила та виконати    Впр. 4 ст.147 та Впр.5 ст. 148. У зв’язку з карантином уроку не було, але не зважаючи на це,  ми продовжуємо працювати (дистанційно).

План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03 )

1. Для повторення матеріалу прошу переглянути нижче подані відео про використання та побудову речень у активному та пасивному станах теперішнього та минулого часів:




2. Переглянути відео та виконати завдання до нього (перетворити речення з активного стану на пасивний письмово у робочому зошиті).  


3. Виконати вправу безпосередньо на сайті та зробити мені скріншоти з результатами!!!!

4. Виконати письмово в робочому зошиті Впр. 2,3.4 ст. 89-90 (Додаю 2 фото)


5. Прочитати та перекласти (усно) думки підлітків про улюблені стилі музики та виконавців Впр. 13, 14 ст.170-171 та розповісти у робочому зошиті (письмово) про свої вподобання (10 речень мінімум!!!!)

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


Немає коментарів:

Дописати коментар