7 (англ)

Перейдіть за посиланям та виконайте 2-у тематичну роботу:

https://www.classtime.com/code/4YPGMK


План роботи на другий тиждень карантину

(09.11 – 15.11)

Урок 1:

1) Для повторення нової лексики перейдіть за посиланням та виконайте тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7876776

Діють обмеження:

- завдання необхідно виконати до 12. 11. 20   22:00. Потім доступ буде закрито.

- 15 хв на виконання.

2) Опрацювати текст Впр.1 ст.52-53 (прочитати та усно перекласти). Записати у словник та вивчити нові слова! Транскрипція є подана у підручнику.

a pan – каструля

a frying pan – сковорідка

to boil – кип’ятити, варити

to cut – різати

to dry – сушити

to fry – смажити

to pour наливати

to prefer віддавати перевагу

to serve сервірувати, подавати

to do chores виконувати роботу по дому

to do householding duties – виконувати домашні обов’язки

a kettle – чайник

a teapot чайник для заварювання чаю

a tablecloth – скатертина

a dishwasher – посудомийна машина


3) Перейти за посиланням та виконати тест на розуміння тексту Впр.1 ст.52-53:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3810180

Діють обмеження:

- завдання необхідно виконати до 12. 11. 20   22:00. Потім доступ буде закрито.

- 20 хв на виконання.

4)  Виконати письмово Впр.3 ст.54-55 .


Урок 2:

Уся інформація про урок та домашнє завдання на платформі Human!!!

 

План роботи на перший тиждень карантину

(02.11 – 08.11)

Перед канікулами (16.10) у нас з вами була запланована тематична контрольна робота. У зв’язку з тим, що частина групи була відсутня на уроці (змішане навчання), не всі мали змогу написати тест. Я планувала провести цю контрольну роботу з рештою учнів класу після канікул. Наразі ми працюватимемо дистанційно. Тому, щоб отримати тематичну оцінку, прошу перейти за посиланням та виконати тест таких учнів: Лявер Р., Пацей Н., Піхоцька О., Рудий Д., Смук В., Чаплінська К., Романько Д., Шаповалова О.

https://www.classtime.com/code/JMWY7N


Урок 2 (пятниця 06.11.20   10:30)

Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: English 7th Form

Time: Nov 6, 2020 10:30 AM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/79600846843?pwd=amFnVVFLMmZWRSt5U2MwcjRLTmluUT09

Meeting ID: 796 0084 6843

Passcode: 6ve5UD

 

Read, translate and answer the following questions!!!

1) How often do you tidy up your bedroom?

2) Do you water the plants? How often do you do this?

3) Who takes out the rubbish at your home?

4) How often do you make your bed in the morning?

5) Who does the shopping in your family?

6) Does your dad fix things when they’re broken?

7) How often do you vacuum the floor?

8) Do you like setting the table?

9) Have you got a pet? Do you feed it?

10) How often does your mum mop the floor?

 

New vocabulary – ст.49 (підручник)

a mop – швабра

a broom – мітла

a mess – безпорядок

to pick up – підбирати

cozy – затишний

to get upset – засмучуватись


На уроці працюємо над аудіюванням з Впр.3 ст.49 та виконанням завдань Впр.4, 5 ст.49-50.


Домашнє завдання на середу 11.11:

1) повторити лексику з попереднього уроку, записати нові слова у словники та вивчити їх!

2) Впр.6 ст.50 письмово у робочих зошитах.



Урок 1 (середа 04.11 09:30)

Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: English Form 7

Time: Nov 4, 2020 09:30 AM Helsinki

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/71750820248?pwd=clJsM0k0Q0l3d0ZFeVYyYUpvdnZpZz09

Meeting ID: 717 5082 0248

Passcode: 0GgBuU


Vocabulary to the topic “Doing chores”

Слова з підручника ст.48

Household choresобов’язки по дому (домашні обов’язки )

tidy (up) the room – прибирати у кімнаті

do the washing up – мити посуд

do the cooking – готувати їсти

do the ironing – прасувати

sweep the floor – підмітати підлогу

water the plants – підливати квіти

do the laundry – прати

fix things – ремонтувати речі

+ додаткова лексика до теми:

dust the furniture – витирати пилюку з меблів

take out the rubbish – викидати сміття

iron the clothes –  прасувати одяг

make the bed – застеляти ліжко

mop the floor – мити підлогу

water the plants – підливати квіти

do the shopping – скуплятись

walk the dog – вигулювати собаку

feed the pet – годувати домашнього улюбленця

vacuum the floor – пилососи ти підлогу

set the table – накривати на стіл

do the washing – прати

clean the windows – мити вікна

make dinner – готувати вечерю

hang out the clothes – розвішувати одяг





I sometimes sweep the floor.

My friend usually walks the dog.

 

Посилання для роботи на уроці:

https://www.liveworksheets.com/in31583qp


Домашнє завдання на п’ятницю 6.11.20 :

1) записати  нові слова та фрази у словники та вивчити їх!  

2) повторити правила використання часу Present Simple.

3) виконати завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/nd18756ea

При надсиланні необхідно вказувати електронну скриньку вчителя:

ewigkeit94@gmail.com

4) Дописати завдання класної роботи (письмово у робочих зошитах)

 

МАТЕРІАЛ ЗА 6 КЛАС

План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05 – 24.05)

Lesson 1: Revision (Повторення)

Цього тижня ми виконаємо останнє семестрове тестування - контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому семестрі. 

Перш ніж перейти до виконання тесту, пригадайте пройдений матеріал:

1. Лексика (слова та фрази) до тем:
-  “Shops and shopping” (Назви магазинів) ст..110 (книжка)
 - «Travelling (Слова до теми, фразові дієслова для позначення руху) – матеріал з блогу до 2-3 тижнів карантину
2. Граматичний матеріал:
- Degrees of comparison of adjectives (Ступені порівняння прикметників) матеріал з блогу до четвертого тижня карантину
- Past Simple (Будова речень та використання простого минулого часу) – матеріал з блогу до першого тижня карантину
- Present Perfect (Будова речень та використання теперішнього доконаного часу) – матеріал з блогу до п'ятого тижня карантину
- Articles with geographical names (Використання артиклів з географічними назвами) – матеріал з блогу до дев’ятого тижня карантину


Lesson 2: Writing – Семестровий контроль письма!!!

Виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження часу (45 хв) для виконання 36 тестових завдань!

Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!
Після завершення тесту, якщо час виконання залишився, але ви хочете покинути профіль, натискаєте на кнопки, як в інструкції:





План роботи на дев'ятий тиждень карантину
(11.05 – 17.05)

Lesson 1: Articles

1. Минулого тижня ви переглянули навчальні відео про використання артиклів у англійській мові та виконали тестові завдання до теми.
Цього тижня ми продовжимо працювати над темою «Articles» і детальніше розглянемо використання означенного артикля з власними назвами (зокрема географічними).

1. Перегляньте відео-презентацію до теми, вивчіть правила:




2. Завдання з відео виконати письмово у робочому заошиті!

3. Виконати письмово Впр.1, 2, 3 ст.86- 87 (Workbook)

4. Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та 10 хв на виконання!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Завдання відкрите до 17.05 18:00!


Lesson 2: Listening (Test) – Семестровий контроль аудіювання!!!

Виконайте тест:
-         Прослухайте аудіозапис (4 ситуації)
-         Оберіть малюнок до кожної ситуації (A, B, C, D).
-         Оберіть правильну відповідь.
-         True or False?

Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Інструкції щодо надсилання тесту вчителю є у попередніх планах роботи!!!



Listening comprehension, an interactive worksheet by Ewigkeit94
liveworksheets.com


Якщо виникають труднощі з виконанням чи надсиланням тесту безпосередньо з блогу, можете перейти за посиланням та виконати його на платформі:


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (18 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 

План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.0510.05)


Lesson 1: Articles

1. Перегляньте навчальні відео про використання артиклів у англійській мові. Пригадайте матеріал, який вивчався раніше та дізнайтесь нову інформацію про артиклі.

 Загальна інформація про артиклі:


-        Неозначений артикль:


-         Означений артикль:



-         Нульовий артикль:




2. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:




На наступному тижні ми продовжимо працювати над темою «Articles».

Lesson 2: Reading (Test) – Семестровий контроль читання!!!!

Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!


План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04 – 03.05)

Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою Travellingі “відправимось” у надзвичайно красиве місто – Київ.

1. Розпочнемо нашу роботу з вивчення нової лексики. Перейдіть за посиланням, прослухайте та повторіть за мною нові для вас слова. Запишіть їх у словники та вивчіть! (ст..164 Vocabulary box)




2. Відправляємось у віртуальний тур по Києву:



3. Розгляньте фото визначних місць нашої столиці у Впр. 5 ст.164-166 (книжка), прочитайте та усно перекладіть інформацію про них на ст.166. З’єднайте фото будівель з їх описом. (письмово)
Наприклад: 1. f)

4. Перейдіть за посиланнями та виконайте завдання:


Інструкції щодо надсилання відповідей вчителю шукайте у попередніх планах роботи на моєму блозі. 

5. Виконати письмово у робочому зошиті (Workbook) Lesson 3, 4 ст.82-84


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (4 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 

УВАГА!!!
Учні, які виконували лише тестові завдання (за посиланням) і не скидали своїх завдань з робочого зошита протягом минулих тижнів мені на електронну скриньку не мають зі мною зворотнього зв'язку. Я не знаю ваших адрес і тому не можу прокоментувати вашу роботу!



План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04 – 26.04)

Lesson 1: Countries and nationalities
1. Подивіться навчальне відео про країни та національності:







2. Розгляньте та прочитайте пари (країна-національність) з Впр.1а ст..157.

3. Виконайте письмово Впр.2, 3 ст.158.
- випишіть назви національностей;
- розкажіть(письмово), де розмовляють поданими мовами.

4. Виконайте письмово Впр.1,2,3 ст.80-81 (Workbook)

Lesson 2: London

1. Прочитайте та перекладіть(усно) текст про Лондон Впр.2b ст.161-162, дайте письмову відповідь на запитання по тесту з Впр.2а ст.161.

2. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на п'ятий тиждень карантину

(13.04 – 19.04)

Цього тижня ми попрацюємо з граматикою та пригадаємо ще один час англійської мови – Present Perfect (його ви вивчали у 5 класі).

Перш ніж ми перейдемо до нової теми, давайте пригадаємо час з яким ми працювали останніми тижнями – Past Simple.

1. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Поставте дієслова з дужок у правильну форму простого минулого часу. (Вказівки щодо виконання завдань на цьому сайті є подані у плані роботи до 4 тижня карантину):


Lesson 1: Present Perfect

2. Перегляньте навчальні відео та пригадайте, коли використовується Present Perfect, якою є будова розповідних, заперечувальних та запитальних речень у цьому часі:




3. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:

1) Заповніть пропуски дієсловами у 3-ій формі;
2) Доповніть речення використовуючи Present Perfect дієслів, які подані нижче. Зверніть увагу на те, що з not ride, not eat повинні утворитись заперечення!


4. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:

З'єднайте початок та закінчення речень.

5. Перегляньте навчальне відео про різницю у використанні часів Present Perfect та Past Simple:



6. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Оберіть правильну відповідь серед 4-х можливих.


Lesson 2: Easter (Великдень/Пасха)
Уже зовсім скоро велике християнське свято – Великдень.
Кожен народ має свої унікальні традиції, звичаї та символи пов’язані зі святкуванням Великодня.

1. Подивіться відео про англійські символи Великодня та повторіть слова за мовцем:



2. Перейдіть за посиланням та зіграйте гру:

3. Подивіться відео про значення Великодніх символів та традицій :




План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04 – 12.04)

Ми продовжуємо працювати над темою “Travelling”. Також ми пригадаємо граматичну тему, яку ви уже вивчали раніше “Degrees of comparison”. (Ступені порівняння прикметників)

1. На цьому тижні ми познайомимося з новою навчальною платформою. Перейдіть за посиланням та виконайте запропоновані завдання:


Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:


Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). Якщо ви виберете інший варіант, ви не зможете потім надіслати свій результат!!!!

З’являється наступне віконечко :


Заповніть пропуски таким чином і натисніть Send


Я отримаю ваші результати на електронну пошту.

2. Пригадаймо яким чином ми можемо порівняти людей, тварин, об’єкти, явища в англ.мові.

Прочитайте правила про ступені порівняння прикметників, перегляньте нижче подане відео та таблицю:







3. Виконайте письмово Впр.2 ст.74 та Впр.1 ст.79 (Workbook)

4. Опрацюйте нові слова до теми. Прослухайте вимову, повторіть за мною, запишіть у словник та вивчіть (таблиця ст.148 з книжки):


Зверніть увагу! У книжці є опечатка. Подана неправильна транскрипція до слова dangerous.

Правильний варіант:


5. Перейдіть за посиланням, прослухайте декілька разів та виконайте письмово Впр. 1с, ст.148, Впр.2, ст.148
У завданні, де потрібно сказати чи правильним є твердження, не забуваємо виправляти неправильні!!!!!



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)

1. Опрацювати лексику до теми. Записати нові слова у словник та вивчити їх!


1. перевага, плюс
2. стюардеса
3. візок
4. місце реєстрації
5. недолік, мінус
6. чемодан ,валіза
7.  домовлятися, підготовлювати
8. прибувати, приїжджати
9. замовляти (резервувати) квиток
10. відправлятись у подорож




airline [ˈeə.laɪn] авіалінія
baggage [ˈbæɡɪdʒ] багаж
baggage [ˈbæɡɪdʒ kleɪm] claim місце отримання багажу
boarding time  [ˈbɔː.dɪŋ taɪm] час посадки
customs [ˈkʌstəmz] митниця
passport [ˈpɑːspɔːt] паспорт
runway [ˈrʌn.weɪ] злітно-посадкова смуга
captain [ˈkæptɪn] капітан
first-class - перший клас
life vest - рятувальний жилет
overhead bin - місце для ручного багажу


2. Переглянути навчальне відео до теми:



3. Переглянути відео та виконати усно завдання під час перегляду:



4. Прочитати лист та усно перекласти його. Впр.5 ст.146 (книжка)

5. Виконати Впр.6, 7 ст.147 письмово у робочому зошиті.

6. Письмово виконати Впр.1-3 ст.73 (Workbook)

7. Перейти за посиланням та письмово виконати завдання з файлу (з'єднати поняття з правильним визначенням). Нові слова записати у словник та вивчити:


8. Переглянути відео про подорож літаком. Після перегляду письмово виконати завдання (True/False)Якщо твердження невірне, виправити його.


True or False?
1. The Scotts are going to travel by car.
2. Jenny is very excited.
3. They catch a bus to the airport.
4.  First they go to the check-in counter.
5. Mr Scott is sitting in the aisle seat.
6. Sarah wants to drink a glass of water during the flight.

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)

1. Для повторення правил використання та будови речень у простому минулому часі (Past Simple) та як підсумок до теми «Shopping”  виконати тести.

- Перейти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join
Код від вчителя: 132704
- Перейти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join
Код від вчителя: 694684
- Перейти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join
Код від вчителя: 483523
Усі завдання необхідно виконати до 25 березня 15:00!!! Пізніше доступ буде закрито.

2. Ми розпочинаємо роботу над новою темою «Travelling”.
Подивіться відео про різні види транспорту:




У робочому зошиті зробіть таблицю «Means of transport та поділіть усі згадані у відео види транспорту на три категорії:
Means of transport
Land transport
Water transport
Air transport

3. Переглянути відео про використання фразових дієслів для позначення руху та опрацювати матеріал поданий у табличці Впр. 2 ст.143.


4. Виконати завдання з Lesson1, Lesson 2 (Workbookp.71-72 та Впр.3 ст.143 (книжка) письмово!

5. Прочитати та перекласти текст “What is travelling?” , відповісти письмово у робочому зошиті на запитання після тексту Впр. 1,2 ст. 144-145 (книжка).

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я.  


План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03 )

1. Повторити правила використання та будови речень у простому минулому часі (Past Simple).

ст. 206-207 (книжка).

Також подивіться нижче подані відео:





2. Виконати завдання з робочого зошита (Workbook) Lesson 6, Lesson 14 ст.61-62, 70.

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


Немає коментарів:

Дописати коментар