- завдання необхідно
виконати до 12. 11. 20 22:00. Потім
доступ буде закрито.
- 20 хв на виконання.
4) Виконати
письмово Впр.3 ст.54-55
.
Урок 2:
Уся інформація про урок та домашнє завдання на платформі Human!!!
План
роботи на перший тиждень карантину
(02.11
– 08.11)
Перед канікулами (16.10) у нас з вами була
запланована тематична контрольна робота. У зв’язку з тим, що частина групи була
відсутня на уроці (змішане навчання), не всі мали змогу написати тест. Я
планувала провести цю контрольну роботу з рештою учнів класу після канікул. Наразі
ми працюватимемо дистанційно. Тому, щоб отримати тематичну оцінку, прошу
перейти за посиланням та виконати тест таких учнів: Лявер Р., Пацей Н., Піхоцька О., Рудий Д., Смук В.,
Чаплінська К., Романько Д., Шаповалова О.
4)
Дописати завдання класної роботи (письмово у робочих зошитах)
МАТЕРІАЛ
ЗА 6 КЛАС
План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05
– 24.05)
Lesson 1: Revision(Повторення)
Цього
тижня ми виконаємо останнє семестрове тестування - контроль письма. Тестова
робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали
у цьому семестрі.
Перш
ніж перейти до виконання тесту, пригадайте пройдений матеріал:
1. Лексика (слова та фрази) до тем:
- “Shops and shopping” (Назви магазинів)–
ст..110 (книжка)
- «Travelling” (Слова до теми, фразові дієслова для
позначення руху) – матеріал з блогу до 2-3 тижнів
карантину
2. Граматичний
матеріал:
- Degreesofcomparisonofadjectives (Ступені порівняння прикметників)– матеріал з блогу до четвертого тижня
карантину
- PastSimple (Будова
речень та використання простого минулого часу) – матеріал
з блогу до першого тижня карантину
- PresentPerfect(Будова речень та використання теперішнього
доконаного часу) – матеріал з блогу до п'ятого тижня
карантину
- Articleswithgeographicalnames
(Використання артиклів з географічними назвами) – матеріал з блогу до дев’ятого тижня карантину
Обов’язково вводимо
своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження
часу (45 хв) для виконання 36 тестових завдань!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО
тижня!!!
Після завершення тесту, якщо час виконання залишився, але ви хочете
покинути профіль, натискаєте на кнопки, як в інструкції:
План роботи на дев'ятий тиждень карантину
(11.05
– 17.05)
Lesson 1: Articles
1. Минулого тижня ви
переглянули навчальні відео про використання артиклів у англійській мові та
виконали тестові завдання до теми.
Цього тижня ми продовжимо працювати над темою «Articles» і детальніше розглянемо використання означенного артикля
з власними назвами (зокрема географічними).
1. Перегляньте
відео-презентацію до теми, вивчіть
правила:
2. Завдання з відеовиконати письмово у
робочому заошиті!
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (18 травня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.05 – 10.05)
Lesson 1: Articles
1. Перегляньте навчальні відео
про використання артиклів у англійській мові. Пригадайте матеріал, який
вивчався раніше та дізнайтесь нову інформацію про артиклі.
Обов’язково вводимо своє ім’я та
прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО
тижня!!!
План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04
– 03.05)
Цього тижня ми
продовжуємо працювати над темою “Travelling” і
“відправимось” у надзвичайно красиве
місто – Київ.
1. Розпочнемо нашу
роботу з вивчення нової лексики. Перейдіть за посиланням, прослухайте та повторіть за мною нові для
вас слова. Запишіть їх
у словники та вивчіть!
(ст..164 Vocabulary box)
3. Розгляньте фото
визначних місць нашої столиці у Впр. 5 ст.164-166 (книжка), прочитайте та усно перекладіть інформацію про них на ст.166. З’єднайте фото
будівель з їх описом. (письмово)
Наприклад: 1. f)
4. Перейдіть
за посиланнями та виконайте завдання:
Інструкції щодо надсилання відповідей вчителю шукайте у попередніх
планах роботи на моєму блозі.
5. Виконати
письмово у робочому зошиті (Workbook)Lesson 3, 4 ст.82-84
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (4 травня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
УВАГА!!!
Учні, які виконували лише тестові
завдання (за посиланням) і не скидали своїх завдань з робочого зошита протягом
минулих тижнів мені на електронну скриньку не мають зі мною зворотнього
зв'язку. Я не знаю
ваших адрес і тому не можу прокоментувати вашу роботу!
План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04
– 26.04)
Lesson 1: Countries and nationalities
1. Подивіться навчальне відео
про країни та національності:
2. Розгляньте та прочитайте
пари (країна-національність) з Впр.1а
ст..157.
3. Виконайте письмово Впр.2, 3 ст.158.
- випишіть назви
національностей;
- розкажіть(письмово),
де розмовляють поданими мовами.
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути
мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на п'ятий тиждень карантину
(13.04
– 19.04)
Цього тижня ми попрацюємо з граматикою та пригадаємо ще один час англійської мови – Present
Perfect (його ви вивчали у 5 класі).
Перш ніж ми перейдемо до нової теми,
давайте пригадаємо час з яким ми працювали останніми тижнями – Past Simple.
1. Перейдіть за посиланням та виконайте
завдання. Поставте дієслова
з дужок у правильну форму простого минулого часу. (Вказівки щодо виконання
завдань на цьому сайті є подані у плані роботи до 4 тижня карантину):
2. Перегляньте навчальні відео
та пригадайте, коли використовується Present Perfect, якою є будова
розповідних, заперечувальних та запитальних речень у цьому часі:
3. Перейдіть за посиланням та виконайте
завдання:
1) Заповніть пропуски дієсловами у 3-ій формі;
2) Доповніть речення використовуючи Present Perfect дієслів, які подані
нижче. Зверніть увагу на те, що з not ride, not eat повинні утворитись
заперечення!
3. Подивіться відео про значення Великодніх символів та
традицій :
План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04
– 12.04)
Ми продовжуємо
працювати над темою “Travelling”.
Також ми пригадаємо граматичну тему, яку ви уже вивчали раніше “Degrees of
comparison”. (Ступені порівняння прикметників)
1. На
цьому тижні ми познайомимося з новою навчальною платформою. Перейдіть за
посиланням та виконайте запропоновані завдання:
Обираєте Emailmyanswerstomyteacher (Надіслати
мої відповіді вчителю по email). Якщо ви виберете інший варіант, ви не зможете потім надіслати свій результат!!!!
З’являється наступне
віконечко :
Заповніть пропуски
таким чином і натисніть Send.
Я
отримаю ваші результати на електронну пошту.
2. Пригадаймо яким чином ми можемо порівняти людей, тварин,
об’єкти, явища в англ.мові.
Прочитайте правила про ступені порівняння прикметників, перегляньте нижче подане відео та таблицю:
Прошу
сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)
1. Опрацювати лексику до теми. Записати нові слова у словник та вивчити їх!
1. перевага, плюс
2. стюардеса
3. візок
4. місце реєстрації
5. недолік, мінус
6. чемодан ,валіза
7.домовлятися, підготовлювати
8. прибувати, приїжджати
9. замовляти (резервувати) квиток
10. відправлятись у подорож
airline[ˈeə.laɪn] авіалінія
baggage[ˈbæɡɪdʒ] багаж
baggage[ˈbæɡɪdʒ kleɪm]claim місце отримання багажу
boardingtime [ˈbɔː.dɪŋ taɪm] час посадки
customs[ˈkʌstəmz] митниця
passport[ˈpɑːspɔːt] паспорт
runway[ˈrʌn.weɪ] злітно-посадкова смуга
captain[ˈkæptɪn] капітан
first-class- перший клас
lifevest- рятувальний жилет
overheadbin - місце для ручного багажу
2. Переглянути навчальне відео до теми:
3. Переглянути відео та виконати усно завдання під час перегляду:
4. Прочитати лист та усно перекласти його. Впр.5 ст.146 (книжка)
5. Виконати Впр.6, 7 ст.147 письмово у робочому зошиті.
6. Письмово виконати Впр.1-3 ст.73 (Workbook)
7. Перейти за посиланням та письмово виконати завдання з файлу (з'єднати поняття з правильним визначенням). Нові слова записати у словник та вивчити:
8. Переглянути відео про подорож літаком. Після перегляду письмово виконати завдання (True/False). Якщо твердження невірне, виправити його.
True or False?
1. The Scotts are going to travel by car.
2. Jenny is very excited.
3. They catch a bus to the airport.
4. First they go to the check-in counter.
5. Mr Scott is sitting in the aisle seat.
6. Sarah wants to drink a glass of water during the flight.
Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказатисвоє прізвище та ім’я.
План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)
1. Для повторення правил використання та будови речень у простому минулому часі (Past Simple) та як підсумок до теми «Shopping” виконати тести.
Усі завдання необхідно виконати до 25 березня 15:00!!! Пізніше доступ буде закрито.
2. Ми розпочинаємо роботу над новою темою «Travelling”.
Подивіться відео про різні види транспорту:
У робочому зошиті зробіть таблицю «Meansoftransport” та поділіть усі згадані у відео види транспорту на три категорії:
Meansoftransport
Land transport
Water transport
Air transport
3. Переглянути відео про використання фразових дієслів для позначення руху та опрацювати матеріал поданий у табличці Впр. 2 ст.143.
4. Виконати завдання з Lesson1, Lesson 2 (Workbook) p.71-72 та Впр.3 ст.143 (книжка) письмово!
5. Прочитати та перекласти текст “Whatistravelling?” , відповісти письмово у робочому зошиті на запитання після тексту Впр. 1,2 ст. 144-145 (книжка).
Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім’я.
План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03 )
1. Повторити правила використання та будови речень у простому минулому часі (Past Simple).
ст. 206-207 (книжка).
Також подивіться нижче подані відео:
2. Виконати завдання з робочого зошита (Workbook) Lesson 6, Lesson 14 ст.61-62, 70.
Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com. Не забудьте вказатисвоє прізвище та ім’я.
Немає коментарів:
Дописати коментар