4 (англ)

План роботи на другий тиждень карантину

(09.11 – 15.11)

Урок 1:

1) Для повторення будови розповідних речень часу Present Simple, письмово виконати у робочих зошитах завдання (доповнити речення правильною формою дієслова):


2) Пригадати будову запитальних та заперечувальних речень часу Present Simple. Використовуємо наступні таблиці та відеоурок:









Домашнє завдання на п’ятницю:

1) вивчити (повторити) будову розповідних, заперечувальних та запитальних речень у Present Simple.

2) Виконати письмово завдання з робочого зошита Впр.3 ст.15, Впр.1,2, 3 ст. 16 та скинути на платформі Human.



Урок 2:

Уся інформація про урок та домашнє завдання на платформі Human!!! 

 

План роботи на перший тиждень карантину
(02.11 – 08.11)

Урок 2 (пятниця 06.11.20   11:30)

Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: English Form 4

Time: Nov 6, 2020 11:30 AM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/71985366983?pwd=R0NUSEtBY0tDNGRaTWRLemJJWm5GUT09

Meeting ID: 719 8536 6983

Passcode: 9TGcNB


На наших наступних уроках ми пригадуватимемо правила використання та утворення простого теперішнього часу Present Simple.

Коли ми говоримо про теперішнє, про дію, яка регулярно повторюється, дуже часто використовуємо прислівники частотності (frequency adverbs), а також такі фрази як:

-          in the morning (зранку), in the afternoon (після обіду, вдень), in the evening (ввечері), at night (вночі)

-         every (кожного) morning/afternoon/evening/night/day/week/month/year, on Monday/Tuesday/Wednesday тощо.


Пригадаймо значення та використання таких слів:



morning (ранок) – час від 5 год ранку до 12 год дня (5 am – 12 pm);

afternoon (час після обіду, день) – час від 12 год дня до 6 год вечора (12 pm – 6 pm);

evening (вечір) – час від 6 год вечора до 12 год ночі (6 pm – 12 am).

 

Привітання англійською мовою у різні частини доби:



Розповідні речення у Present Simple

У розповідних речення у 3 особі однини (he,she,it) у дієслів з’являється закінчення s або es.

-         es додаємо до дієслів, основа яких закінчується на –o, -ch, -sh, -ss, -x.





Прислівники частотності


Task 1

Answer the questions!!! (Дай відповідь на запитання)


Домашнє завдання на вівторок 10.11:

1) Повторити будову розповідних речень у Present Simple.

2) Вивчити слова частотності: always, usually, often, sometimes, never.

3) Впр. 3 ст.41 (книжка) письмово у робочому зошиті (доповнити речення про себе)

4) Впр.2 ст.15 (Workbook) – описати малюнки у часі Present Simple. Фрази, які знадобляться у завданні:

dance, paint, skip, go to the cinema, ride a bike. 

 

Домашнє завдання надсилаємо на мою електронну скриньку на перевірку!!!

ewigkeit94@gmail.com


Урок 1 (вівторок 03.11 11:30)

Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: English Form 4

Time: Nov 3, 2020 11:30 AM Helsinki

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/75102836958?pwd=VDgydmI3SlVvaktjZ0NVUXhCUURDZz09

Meeting ID: 751 0283 6958

Passcode: 1bzh9e

Матеріал до уроку

My favourite toy is a…

My favourite toy is blocks


Лексика до тексту Впр.3 ст.35

a favourite game улюблена гра

chess – шахи

play chess – грати шахи

a board game – настільна гра

a computer game – комп’ютерна гра

to play computer games – грати в комп’ютерні ігри

a cartoon – мультик

to win a game – вигравати у грі

to skip – стрибати на скакалці

a chant – наспів

Snakes and Ladders – гра «Змії і драбини»

to move - переміщати

Веселий наспів з тексту:


Домашнє завдання на п’ятницю 06.11.2020:

1) Вивчити (повторити) слова до теми «Toys» та слова з тексту Впр.3 ст.35.

2) Читати та перекладати тест Впр.3, ст.35

3) Виконати завдання за посиланням (обрати правильне слово):

https://www.liveworksheets.com/ca335538dr

Надсилаючи відповіді на платформі не забуваємо вказувати мою поштову скриньку ewigkeit94@gmail.com



МАТЕРІАЛ ЗА 3 КЛАС

План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05 – 24.05)

Lesson 1: Revision (Повторення)

Цього тижня ми виконаємо останнє семестрове тестування - контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому семестрі. 

Перш ніж перейти до виконання тесту, пригадайте пройдений матеріал:

1. Лексика (слова та фрази) до тем:

- «Дім, любий дім» (Кімнати, речі у будинку, овочі та фрукти, щоденні справи) ст. 70 – 85 (книжка)
- «День за днем» (Минулі події) ст. 86 - 103(книжка + блог)
- «Весна вже тут, наступить літо» (Опис погоди, місяці, пори року, Великдень, майбутні події) блог

2. Розповідні, заперечні та запитальні речення у минулому (Past Simple), теперішньому (Present Simple) та майбутньому часі (Future Simple).

Present Simple
+ (Розповідні речення)
  I                                                                 He       
You         always    watch   TV.                 She      always watches TV.
We           play games every day.                It         plays games every day.
They

-       -   (Заперечні речення)
I/You/We/They    don’t  do homework every day.
He/she/it   doesn’t do homework every day.

? (Запитальні речення)
Do     I/you/we/they  listen to music in the evening?
Does         he/she/it    listen to music in the evening?
Уся необхідна інформація про простий минулий та майбутній часи є на блозі!

Lesson 2: Writing – Семестровий контроль письма!!!

Виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження часу (45 хв) для виконання 24 тестових завдань!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Після завершення тесту, якщо час виконання залишився, але ви хочете покинути профіль, натискаєте на кнопки, як в інструкції:




План роботи на дев’ятий тиждень карантину
(11.05 – 17.05)

Lesson 1: Future Simple (Майбутній простий час)

1. Подивіться навчальне відео та дізнайтеся про використання і будову розповідних, заперечувальних та запитальних речень у Future Simple:



2. Як ви уже почули у відео, допоміжне дієслово shall вважається застарілою формою  і його краще уникати, при утворенні речень простого майбутнього часу!
Зверніть увагу на нижчеподані таблиці. З усіма особами (I, you, he/she/it, we, you, they використовується will у розповідних та запитальних реченнях і will not (wont) у запереченнях!!!)




3.  Виконайте письмово завдання з робочого зошита Впр.2a ст.94 (Workbook).
Доповніть таблицю словами у теперішньому, минулому та майбутньому часах. Уникайте допоміжного shall!



4. Виконайте письмово подані завдання у робочих зошитах:
Заповніть пропуски та утворіть розповідне або ж заперечувальне речення у майбутньому простому часі (речення пишемо повністю та підкреслюємо вставлене слово чи фразу)




Lesson 2: Listening (Test) – Семестровий контроль аудіювання!!! 

Перегляньте відеоінструкцію. Коротенькі діалоги та текст до контролю аудіювання почуєте у відео.


Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та 40 хв на виконання!
Будьте уважні, перш ніж обрати картинку добре розгляньте її (порядок відповідей буде перемішано)
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (18 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.0510.05)

Lesson 1: When is your birthday? (Коли в тебе День народження?)

1. Розпочнемо з повторення. Подивіться відео та пригадайте місяці року. Повторіть за дядечком та дітьми їх назви!



2. Виконайте письмово завдання з робочого зошита Впр.1,2.3.4 ст.91 (Workbook).

3.  - Коли ми хочемо у когось запитати, про те, коли він (вона, вони) святкує (святкують) День народження, використовуємо фразу:

When is your birthday? – Коли у тебе День народження?

-         Якщо ми запитуємо про конкретну людину, то до імені додаємо апостроф + s (s):

When is Kates birthday? Коли в Кейт День народження?
When is Nicks birthday? – Коли в Ніка День народження?

-         Відповісти на вищеподані запитання можемо таким чином:

It is in January/ March/ September….. -  Воно в …
My birthday is in January/ March/ September…  Моє День народження в….
Her birthday is in … - Її День народження в…
His birthday is in … - Його День народження в…

4. Подивіться навчальне відео до теми та повторіть за мовцем. Дайте письмову відповідь на запитання:
When is your birthday?



Моя відповідь: My birthday is in June, або It is in June.

5. Виконайте письмово завдання з робочого зошита Впр.1 ст.92 (Workbook).

Lesson 2: Reading (Test) – Семестровий контроль читання!!!!

Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (11 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04 – 03.05)

Цього тижня ми продовжуємо працювати над темою “Spring is here, summer will come!”.

Lesson 1
1. Розпочнемо з повторення. Використовуючи нижче подане фото опишіть погоду сьогодні. (усно)



Цього тижня ми вивчимо пори року та місяці.
2. Подивіться відео про 4 пори року та запам’ятайте їх!

seasons – пори року
spring - весна
summer - літо
autumn - осінь
winter – зима



3. Подивіться навчальне відео та повторіть за дівчинкою! Під відео є слова та фрази  з перекладом, які зустрічатимуться у ньому. Вивчіть нові для вас слова та фрази!



spring – весна
warm теплий (тепло)
Spring is warm. – Весна є теплою.
flower – квітка
It is flowering season. Це квітуча пора року.
picnic –пікнік
I like going on a picnic in spring. – Я люблю ходити на пікнік весною.
It is spring. – Це  - весна.
summer літо
hot спекотний (спекотно)
Summer is so hot. – Літо є таким спекотним.
vacation – відпочинок, відпустка
I love summer vacation. – Я люблю літній відпочинок.
beach – пляж
In summer we go to the beach .- Влітку ми ходимо на пляж.
It is summer.  – Це - літо.
fall (autumn) -  осінь. Американці частіше називають осінь  fall, а британці - autumn
cool прохолодний (прохолодно)
Fall is cool.  - Осінь є прохолодною.
leaves листочки.
The leaves are falling. – Листочки падають.
harvest – урожай
Fall is the season of harvest. – Осінь є урожайною порою року.
It is fall. – Це  - осінь.
winter  зима
cold холодний (холодно)
Winter is cold. – Зима є холодною.
snow –  сніг
It snows a lot in winter – Взимку падає багато снігу.
snowman – сніговик
We are making a snowman. –Ми ліпимо сніговика.
It is winter. – Це – зима.

4. Перейдіть за посиланнями та виконайте завдання:


 Примітка:  
-----Перш ніж перейти до виконання завдань, уважно прочитайте вказівки!!!

1) Прослухайте  та повторіть.


2) Прослухайте та спробуйте заспівати пісню.


3) Погляньте та напишіть назву пори року


4) Доповніть речення!


5) Перетягніть слова під правильні малюнки



6) Доповніть пропуски словами (пори року) та з’єднайте з малюнками.



7) Розгляньте малюнок та оберіть правильну відповідь.



-------інструкції щодо надсилання відповідей вчителю є у плані роботи до 5 тижня карантину!!! Якщо учень(учениця) не виконували минулого тижня завдань за посиланням на цю ж платформу, прочитайте спочатку інструкцію, щоб уникнути недорозуміння.


1) Напишіть під малюнком назву пори року, що зображена.
2) Прочитайте опис погоди та впишіть у пропусках назви пір року, для яких така погода є звичною.


                                                               Lesson 2

1. Подивіться відео про 12 місяців року та заспівайте разом з героями (декілька разів). Вивчіть назви місяців на пам'ять!!!



2. Розгляньте малюнки, прослухайте та прочитайте слова, запам’ятайте до якої пори року належать місяці! (Впр.1 ст.110 з книжки)


3. Прослухайте аудіозаписи, слідкуючи за словами та реченнями в книжці. Впр.2,3 ст.111 . Навчіться виразно читати  та усно перекладіть слова/фрази/речення.


4. Виконайте завдання за посиланням (перетягніть до пори року місяці, що їй належать):

УВАГА!!!
Учні, які виконували лише тестові завдання (за посиланням) і не скидали своїх завдань з робочого зошита протягом минулих тижнів мені на електронну скриньку не мають зі мною зворотнього зв'язку. Я не знаю ваших адрес і тому не можу прокоментувати вашу роботу! 


План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04 – 26.04)

Цього тижня ми розпочинаємо працювати над новою темою “Spring is here, summer will come!”. Ми пригадаємо пори року, опис погоди, вивчимо місяці та навчимося розповідати про улюблені заняття у різні пори року.

1. Розпочнемо з опису погоди. Пригадайте слова, які вивчались раніше, за допомогою нижче поданого відео. Повторіть слова за мовцем.


cloudy - хмарно
cold - холодно
foggy - туманно
hot  - спекотно
rainy (raining) - дощить
snowy(snowing) - сніжно
stormy  - штормить
sunny - сонячно
windy – вітряно
How’s the weather? / What’s the weather? – Якою є погода?
warm – тепло
cool - прохолодно

2. Перегляньте відео декілька разів та заспівайте веселу пісеньку.




3. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання

 Примітка: інструкції щодо надсилання відповідей вчителю є у плані роботи до 5 тижня карантину!!! Якщо учень(учениця) не виконували минулого тижня завдань за посиланням на цю ж платформу, прочитайте спочатку інструкцію, щоб уникнути недорозуміння.

1) Подивіться відео та заспівайте;
2) Прослухайте та повторіть.
1) З’єднайте малюнок з описом погоди;
2) Оберіть правильну відповідь.
- https://www.liveworksheets.com/ug1341ig (Перетягніть слова під правильні малюнки)
- https://www.liveworksheets.com/mu90259uj (Прочитайте запитання та оберіть відповідь за малюнками. True – правда, False - неправда)

4. Запишіть нові слова у словники та вивчіть (Впр.1 ст.108). Прослухайте уважно аудіозапис до вправи, слідкуючи у книжці. Прочитайте та перекладіть усно речення і лист з вправи.
weather – погода;
shine – світити, сяяти;
stay – залишатись


5. Виконайте письмово у робочому зошиті (Workbook) Впр.1,2,3 ст.89-90.
1. Складіть короткі діалоги за зразком.
2. Доповніть слова пропущеними літерами та з’єднайте з відповідними малюнками.
3. Погляньте на малюнок та позначте речення як правильні/неправильні.

6. Прослухайте аудіозапис та навчіться виразно читати вірш. (Впр.4 ст.109).


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на п'ятий тиждень карантину

(13.04 – 19.04)

Lesson 1: Revision. Test (Повторення. Контрольна робота)
Цього тижня ми завершуємо працювати над темою «Past Simple» (минулий простий час).

На попередніх тижнях навчання ми дізнались:
1) як утворюються розповідні, заперечувальні та запитальні речення у цьому часі:
+       He played football yesterday. (Він грав футбол вчора)
-                     He didn’t play football yesterday. (Він не грав футбол вчора)
?        Did he play football yesterday? (Чи він грав вчора футбол?)
Yes, he did. / No, he didn't. (Так/Ні)

+ We ate a cake yesterday. (Ми вчора їли торт)
-                     We didn’t eat a cake yesterday. (Ми вчора не їли торт)
? Did we eat a cake yesterday? (Чи ми вчора їли торт?)
Yes, we did./No, we didn’t. (Так/Ні)

2) що дієслова в англійській мові поділяються на правильні та неправильні. Більшість дієслів є правильними. Неправильні дієслова можна відшукати у табличці неправильних дієслів (2 колонка – Past Simple)

Наприклад:

Regular (правильні)


Irregular (неправильні)
play – played
jump – jumped
watch – watched

take – took
make – made
go – went



1. Виконайте усно завдання та пригадайте минулу форму правильних дієслів:



2. Виконайте усно завдання. Знайдіть минулу форму неправильних дієслів:



3. Виконайте усно завдання. Утворіть заперечення від розповідного речення. Усі дієслова є неправильними. Не забувайте, що після didn’t повинна стояти початкова форма дієслова, а не 2 колонка!!!!




Завдання, що будуть оцінюватись, як підсумкова робота з теми «Day by Day»

I. Погляньте на малюнки. З’єднайте малюнок з дією та утворіть минулу форму дієслова. Завдання виконуємо письмово у робочому зошиті!
Зразок:
1. g) to write – wrote.



II. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Оберіть правильну минулу форму дієслів.

Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:


Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email).
З’являється наступне віконечко :


Заповніть пропуски таким чином і натисніть Send. Я отримаю ваші результати на електронну пошту.

III. Виконайте завдання письмово у робочому зошиті. Прочитайте речення, утворіть до нього запитання та заперечення за зразком.
Variant 1 виконують: Астапова Н., Буньо Н., Бурко Д. Віліх С. Каретін Б., Корнова В., Літус В., Лобай Е.
Variant 2 виконують : Побережник Е., Подгаєцький Ю., Притулка Н., Росовська І., Скоропад Д., Хвалібота С., Чорна А.



Lesson 2: Easter (Великдень/Пасха)
Уже зовсім скоро велике християнське свято – Великдень.
Кожен народ має свої унікальні традиції, звичаї та символи пов’язані зі святкуванням Великодня.
1. Подивіться відео про англійські символи Великодня та повторіть слова за мовцем:




2. Послухайте, прочитайте та перекладіть діалог (усно):




3. Прослухайте та заспівайте пісню:


4. Подивіться великоднє відео для хорошого настрою:




Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (20 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на четвертий тиждень карантину

(06.04 – 12.04)

1. Подивіться відеоурок про Past Simple, пригадайте як утворюються розповідні, заперечувальні та запитальні речення у простому минулому часі.



2. Ми вже знаємо, що дієслова в англійській мові поділяються на правильні (regular) та неправильні (irregular).

Цього тижня ми детальніше розглянемо неправильні дієслова (irregular verbs).

-         Запишіть у словники та вивчіть минулу форму поданих дієслів (Впр.1 ст. 98, Впр. 1 ст.101). Транскрипцію до слів знайдете у вправах:

go – went – йти (йшов)
see – saw – бачити (бачив)
come – came –приходити (прийшов)
learn – learnt – вчити (вчив)
do – did – робити (зробив)
have – had –  мати (мав)
write – wrote – писати (писав)
blow – blew – дути (дув)
bring – brought – приносити (приніс)
buy – bought – купувати(купив)
take – took – брати (взяв)
make made – майструвати, робити (змайстрував, зробив)
++++
drink – drank – пити (пив)
eat ate – їсти (їв)
ride – rode – їхати (їздив)
swim – swam  - плавати(плавав)
read – read – читати (читав)

3. Прослухайте, прочитайте та перекладіть (усно) Впр.1 ст.98, Впр.1 ст.101.


4. Виконайте нижче подану вправу письмово у робочому зошиті! Потрібно використати обведені зеленим дієслова у минулому (Past Simple) та теперішньому часі (Present Simple).


5. Подивитись відео про минулі події та написати у робочому зошиті про свій вчорашній день (6 речень):





6. Прослухайте, прочитайте та усно перекладіть діалог Впр. 2 ст.99:


7. Виконайте письмово Впр.1, 2 ст.82 , Впр.1, 2 ст.84-85 (Workbook)

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)

1. Минулого тижня ми дізнались як утворити заперечні (negative)  та питальні речення (questions) у простому минулому часі (Past Simple) та пригадали будову розповідного речення з правильними дієсловами. (Відеоурок)

+       He played football yesterday. (Він грав футбол вчора)
-                     He didn’t play football yesterday. (Він не грав футбол вчора)
?        Did he play football yesterday? (Чи він грав вчора футбол?)
Yes, he did. / No, he didn't. (Так/Ні)

2. Прочитайте запитання та дайте короткі відповіді на них (усно):
Yes, I did. / No, I didn’t.

Словничок:
watch a film – дивитись фільм
cook lunch – готувати обід
visit a friend – відвідувати друга(подругу)
travel on holidays – подорожувати на канікулах
paint a picture – малювати фарбами малюнок
wash a car – мити машину
talk to your mother – розмовляти з мамою
surf the Internet – шукати інформацію в інтернеті



3. Виконайте письмово Впр. 2 ст.96 (книжка) за зразком:

1. + Yesterday I played chess with the champion.
    ?  Did you play chess with the champion yesterday?
-         You didn’t play chess with the champion yesterday.


4. Виконайте письмово Впр. 4 ст.97 (книжка). Утворіть заперечувальні речення від розповідного.


5. Прослухати декілька разів пісню Wonderful dreams та заспівати її.




6. Виконати письмово завдання до Lesson 6 ст.80-81 (Workbook )

-         Ex.1 : Знайти у кросворді слова played, was, were, did , didn’thelped і доповнити ними речення.
-         Ex.2: Відповісти на запитання.
-         Ex.3 : Утворити коротенькі далоги за зразком.
Словничок:
clean the room – прибирати у кімнаті
wash the dishes – мити посуд
play on his mobile phone – грати на мобільному телефоні
play computer games – грати комп’ютерні ігри
ski – кататись на лижах
skate – кататись на ковзанах

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)


1. Повторити правила будови розповідних (стверджувальних речень) з правильними дієсловами.

2. Переглянути відео та повторити за мовцем:



3. Виконати завдання за посиланням :


Код від вчителя: 661224

Завдання необхідно виконати до 25 березня 15:00!!! Пізніше доступ буде закрито.

4. Переглянути відео, у якому пояснено будову запитальних та заперечувальних речень у простому минулому часі (Past Simple)Також опрацюйте таблиці з книжки Впр. 1 ст.94.



5. Виконати Впр.2,3 ст.94-95 (книжка) письмово у робочому зошиті та Впр.3 ст.79 (Workbook)

6. Прослухати, прочитати та перекласти вірш Впр.4 ст.95

Аудіо за посиланням:

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 






На останніх двох уроках (25.02 та 10.03) з учнями 2-ї  підгрупи ми розпочали розглядати простий минулий час (Past Simple).
Вивчили минулу форму дієслова to be (бути) – was, were та утворення розповідних, заперечувальних та запитальних речень.
Наприклад:
+       He was in the park yesterday.          We were at the shop yesterday.
-              He  wasn’t in the park yesterday.    We weren’t at the shop yesterday.
?       Was he in the park yesterday.          Were we at the shop yesterday?


Для повторення використання was/were нехай діти переглянуть відео:




На домашнє завдання на пт (13.03) я задавала дітям виконати Впр. 3, ст. 89 (книжка), але не лише доповнити речення з was/were, а утворити від поданих розповідних речень заперечення та запитання (так як ми вчились робити на уроці. Приклад вище є поданий). Уроку в п’ятницю  не було, адже розпочався карантин. Прошу завдання виконати.

План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03 )

1. Прослухати, прочитати та перекласти завдання Впр.1 ст. 90, Впр. 3 ст. 91. (аудіододаток  додаю)

https://drive.google.com/drive/folders/1jEsc00QzQ_kvDpg1e4ovIeGYe97exGew?usp=sharing

2. Виконати p. 75 – 76 Workbook (Робочий зошит)

Вище подані два завдання стосуються використання дієслова to be у минулому часі (всі типи речень)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Продовжуємо нашу роботу над часом Past Simple вивчаючи будову розповідних (стверджувальних речень) з правильними дієсловами. Додаю нижче правила, бо в книжці їх немає!!!
Правила
 Якщо дія виражена правильним дієсловом, то форма минулого часу утворюється за допомогою додавання закінчення -ed до словникової форми.
-         В англійській мові існує декілька правил додавання закінчення -ed до дієслова, що зазначені нижче. Якщо правильне дієслово не підпадає під жодне з цих правил, тоді достатньо лише додати -ed :

·         to talk → talked
·         to cook → cooked
·         to answer → answered
·         говорити → говорив, розмовляв
·         готувати → готував, приготований
·         відповідати → відповідав
-         Якщо дієслово закінчується на літери -е або -ee, то додається лише закінчення -d.
to love – loved
to like – liked

-         При додаванні закінчення -еd до дієслова, що закінчується на літеру «y», якій передує приголосний, «y» змінюється на букву «i». Якщо ж перед літерою «y» стоїть інший голосний, то вона не змінюється.
to try – tried
to tidy – ridied

але     to play – played
to enjoy – enjoyed

Закінчення –ed може вимовлятись по-різномуВимова залежить від звука, який стоїть перед ним.
-         Якщо перед ним голосний звук або дзвінкий приголосний, вимовляємо його як [d]
-          Якщо перед ним глухий приголосний вимовляємо як [t]
-         Якщо перед закінченням –ed є звук [t] чи [d] вимовлємо закінчення як [id]

           Перегляньте також відео:



3. Прослухати та повторити правильні дієслова з Впр.1 ст.92. Звернути увагу на вимову закінчення –ed!

4.  Прослухати, прочитати та перекласти діалог Впр.2 ст.92.

5. Виконати письмово в простому робочому зошиті Впр.3 ст.92 (книжка)

6. Виконати Впр.2,3  ст.77 (Робочий зошит)

Шановні батьки, прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати прізвище та імя учня.












Немає коментарів:

Дописати коментар