9А (нім)

 Любі учні, після плану роботи на тиждень у вас вказано дату, до якої потрібно виконати завдання на поточний тиждень та надіслати мені на електронну пошту для перевірки. Прошу надсилати вчасно!!! Роботи надіслані пізніше вказаної дати перевіряти та оцінювати НЕ БУДУ!!!    

План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05 – 24.05)

Stunde 1: Wiederholung (Повторення)

Цього тижня ми виконаємо останнє семестрове тестування - контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому семестрі. 

Перш ніж перейти до виконання тесту, пригадайте пройдений матеріал:

1. Лексика (слова та фрази) до тем:
- «Schulleben» (Шкільне життя) – книжка
- «Reisen» (Подорожі) – матеріал з блогу до 1-4 тижнів карантину
- «Deutschsprachige Länder» (Німецькомовні країни) – матеріал з блогу до 5 тижня карантину

2. Граматичний матеріал:
-  Підрядні з’ясувальні речення (додаткові) ст.. 212  (книжка) + матеріал з блогу до 6 тижня карантину
- Підрядні речення часу ст.. 213 - 214 (книжка) + конспект уроку
- Підрядні означальні речення ст. 215 (книжка)
- Відмінювання географічних назв – матеріал з блогу до 1 тижня каратину

Stunde 2: Schreiben – Семестровий контроль письма!!!

Виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження часу (35 хв) для виконання 24 тестових завдань!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!
Доступ відкрито до 24.05 18:00!!!


План роботи на дев’ятий тиждень карантину
(11.05 – 17.05)

Hörverstehen (Test) – Семестровий контроль аудіювання!!!

1. Ознайомтеся з новою для вас лексикою, яку ви почуєте у тексті або зустрінете у тестових завданнях:

die Seife – мило
die Zahnbürste – зубна щітка
der Laden – невеликий магазинчик, кіоск
die Schwierigkeiten – труднощі
die Schaufensterscheibe – вітрина
geschehen –відбуватися, траплятися
taubstumm – глухонімий
reiben – терти
das Flecken – пляма
schleudern – кинути, швирнути
ärgerlich – злісно
lachen – сміятися

2. Подивіться відео, прослухайте текст,  перш ніж перейти до виконання тестових завдань.


3. Перейдіть за посиланням та виконайте тест:

Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження в часі (20 хв)!

Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!! Доступ буде закрито в неділю 17.05 о 18:00

План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.0510.05)

Erste Stunde: Meine Heimat

Ми розпочинаємо працювати над останною темою Meine Heimat. Die Ukraine (Мій дім. Україна).

1. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання згідно моїх інструкцій та вказівок на уже відомій платформі:


Zweite Stunde :  Lesen – Семестровий контроль читання!!!!

Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!! Доступ відкрито до неділі 10 травня 18:00.

План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04 – 03.05)

Цього тижня ми завершуємо працювати над темою Die Reise. Deutschsprachige Länder”.

Як підсумок до теми виконаємо тематичну контрольну роботу.

Контрольна робота охоплює матеріал за 1-6 тижні карантину. Перш ніж приступити до виконання раджу повторити граматичний та лексичний матеріал до теми.

Інструкції щодо надсилання відповідей вчителю шукайте у попередніх планах роботи на моєму блозі.


Прошу виконати тест до понеділка (4 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04 – 26.04)

1. Перегляньте навчальне відео про з’ясувальні (додаткові) підрядні речення, а також опрацюйте граматичні правила подані після відео.





Порівняйте різницю у використанні сполучників dass та ob:



2. Виконайте письмово Впр.4 ст. 147. Утворіть складнопідрядне додаткове речення з двох простих, використовуючи сполучник dass.




3. Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:



Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:



Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). Якщо оберете перевірку завдання, ви не зможете надіслати його мені!!!
З’являється наступне віконечко :


Заповніть пропуски таким чином і натисніть Send. Я отримаю ваші результати на електронну пошту.

Прошу сфотографувати виконане письмове завдання та пройти тести до понеділка (27 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 




 План роботи на п'ятий тиждень карантину
(13.04 – 19.04)

Stunde 1
Цього тижня ми попрацюємо з граматичною темою «Deklination der Substantive. Besondere Formen der Deklination von Substantiven» (Відмінювання іменника. Особливі форми відмінювання іменників)

1.    Перегляньте навчальне відео та пригадайте правила відмінювання більшості іменників німецької мови (сильна та жіноча відміни), правила відмінювання іменників, які належать до слабкої відміни (цю тему ми вивчали у 8 класі) та познайомтеся ще з однією відміною іменника – змішаною (9:16 – 10:58).



Правила відмінювання іменників слабкої та змішаної відміни також можна знайти на ст.. 195 (книжка)

2.    Прочитайте та усно перекладіть тексти з Впр. 3b ст..143, з’єднайте ситуації 5-х школярів з описами. Зверніть увагу на відмінювання підкреслених іменників у текстах.  
-        До якої відміни належать ці іменники (сильна, жіноча, слабка, змішана)?

3.    Виконайте письмово у робочих зошитах Впр. 4с ст.. 145. Поставте іменники з дужок у правильну форму.

Stunde 2
Ми продовжуємо працювати над темою «Die Reise. Die deutchsprachigen Länder” (Подорож. Німецькомовні країни).

1.    Ознайомтеся з новими словами до теми. Запишіть їх у словники та вивчіть (таблиця на ст.. 146):

Die Bevölkerungsdichte – густота населення
Die Gliederung – поділ
Die Hymne – гімн
Die Währung – валюта
Das Bundesland – федеральна земля (адміністративна одиниця в Німеччині та Австрії)
Die Gemeinde – громада
Der Kanton кантон (адміністративна одиниця у Швейцарі)

2.    Подивіться короткі відео про німецькомовні країни. Дізнайтеся про їх столиці та прапори.
      Виконайте усно Впр.2 ст.146.



3.    Прочитайте запитання Впр. 3а ст. 146 та усно дайте на них відповідь.

Прослухайте гімни німецькомовних країн:











4.    Перейдіть за посиланням. Прочитайте інформацію про німецькомовні країни та дайте письмову відповідь на запитання після тексту.



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (20 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com
 Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04 – 12.04)

Erste Stunde : Verkehrsmittel (Транспорт)

1. Подивіться відео, перейдіть за посиланням, що подане нижче та попрацюйте з лексикою до теми Verkehrsmittel. Нові слова запишіть у словник та вивчіть. Скріншоти виконаних завдань надсилайте на електронну пошту:




2. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр.2a ст.131-132.


Zweite Stunde: Deutschland und seine Hauptstadt

1. Перегляньте навчальне відео про географічне положення Німеччини та її культуру:



2. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся з якими країнами межує Німеччина:



3. Перегляньте навчальне відео та пригадайте інформацію про федеративні землі Німеччини та їх столиці:



4. Перейдіть за посиланням та подивіться відеоурок з теми «Berlin»


5. Перейдіть за посиланням, вкажіть своє ім'я та прізвище, виконайте тести:



Завдання необхідно виконати до 12 квітня 18.00. Пізніше доступ буде закритий!!!!

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання + скріншоти до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 

План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)

Ми продовжуємо працювати над темою Die Reise”.
- Для повторення уже пройденого матеріалу перейдіть за посиланням та виконайте тест!!!

Код від вчителя: 996542
Тест необхідно виконати до 5 квітня 15:00!!! Пізніше доступ буде закрито.

Цього тижня ми навчимося розуміти повідомлення, що лунають через гучномовець на вокзалі та користуватися розкладом руху транспорту, опрацюємо лексичну підтему “Am Bahnhof” (На вокзалі).

1. Насамперед, ознайомимося з новими словами та фразами з теми. Запишіть їх у словники та вивчіть ст. 124 (книжка):

das Gleis – колія
die Abfahrt – відправлення, виїзд
die Ankunft – прибуття
abfahren – відправлятися, від’їжджати
ankommen – прибувати, приїжджати
der Schaffner – провідник
einsteigen – сідати (у транспорт)
aussteigen – виходити (з транспорту)
umsteigen – пересідати (з одного у інший)
unterwegs – по дорозі

2. Перегляньте навчальні відео до теми «Am Bahnhof»Відео містять переклад слів, фраз та речень з німецької мови на англійську. Порівняйте лексику іноземних мов, які ви вивчаєте. Переклад на українську знайдете під відео. Невідомі для вас слова запишіть у словники та вивчіть!


der Haupt(bahnhof) – (головний) вокзал
der Zug – потяг
der Mitarbeiter – співробітник, службовець
laufen – йти, бігти
fahren – їхати
kosten – коштувати
die Fahrt – подорож
das Zugticket – квиток на потяг
der Bahnsteig – платформа



eine Fahrkarte kaufen – купувати квиток
der Wagen – вагон
der Fahrschein – квиток
der Bus – автобус
die Bushaltestelle – автобусна зупинка
der Busbahnhof – автовокзал
der Schalter – каса
die Verspätung – запізнення
der Fahrplan – розклад руху
das Sparangebot – особлива пропозиція

3. Прочитайте та перекладіть усно діалоги Впр.2А ст. 125 та діалог поданий нижче на фото.



4. Письмово у робочому зошиті складіть діалог за зразком з фото.


5. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр.4 ст.125 (доповніть речення словами з таблиці).

6. Утворіть короткі діалоги з’єднавши запитання з лівої частини та відповіді з правої (письмово).




Прослухайте аудіозапис та перевірте себе!


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)

1. Прочитати та перекласти текст «Wer reist wohin?” та виконати завдання по тексту (обрати правильну відповідь). Можете виконувати письмово у робочому зошиті або роздрукувати завдання і вкласти у зошит.


2. З'єднати малюнки з відповідними найменуваннями (завдання у додатку)
Додаток додаю!


3. Переглянути відеоурок “Ferien in DeutschlandDie schonsten Reiseziele” та виписати у робочий зошит міста (чи місцевості), які радить мовець відвідати подорожуючи Німеччиною.
ZB. 1. Insel Juist.
2….
3…
….
10. ….


4. Переглянути відео про улюблені місця для відпочинку для німців та доповнити нижче подані речення (письмово).
 Die meisten Deutschen lieben nach ____________ fahren.
Auf Platz 2 steht ___________.
Den dritten Platz nimmt _____________.





Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 

План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03)

1. Пригадати правила використання артиклів з географічними власними назвами (Geografische Eigennamen) у давальному та знахідному відмінках. Цю тему ми розглядали у 8 класі. Зараз вона виноситься на повторення.
Правила можете знайти на ст. 196 у підручнику, а також таблиця на ст.119.

2. Переглянути відео до теми  Geografische Eigennamen :



3Deklienieret  im Dativ und Akkusativ  solche geografische Eigennamen schriftlich:
(Провідміняти у давальному та знахідному відмінках подані нижче географічні власні назви письмово в зошитах):
die Schweiz, der Iran, die USA, Frankreich
Zum Beispiel:
Nom. die Ukraine
Akk. in die Ukraine
Dat. in der Ukraine

4. Письмово виконати Впр. 6 ст.120. Розповісти куди їдуть люди і чому. Використовуємо знахідний відмінок з географічними власними назвами. У вправі є поданий зразок.  Erzählt schriftlich, warum die Leute in diesen Länder fahren und was sie dort machen können.  (Übung 6, Seite 120)

5. Ознайомитись та вивчити слова з таблиці ст.121(книжка) + подані слова:
Die Landkarte – карта
Die Reisetasche – дорожня сумка
Das Flugticket – квиток на літак
Die Staatsführung – уряд
Die Sehenswürdigkeiten – визначні місця
Das Lebensmittel – продукти харчування
Das Abenteuerbuch – пригодницька книжка
Der MPPlayer - плеєр

6. Виконати письмово Впр. 2 ст.121. Слідкуйте за закінченнями дієслів у третій особі однини (-t)!!!

7. Прослухати діалог та виконати нижче подане завдання письмово (доповнити речення правильними словами з дужок). Аудіозапис додаю.

Simon und Larissa streiten: Larissa möchte in den Ferien nach Ungarn fahren und dort _______________ (reiten/surfen). Simon möchte lieber _____________ (Skateboard fahren/ surfen). Kurt und Susanne wollen zu Hause bleiben, weil im Sommer das Baby da ist und sie dann nicht verreisen können. Larissa und Simon möchten allein ________________ (wegfahren/ zu Hause bleiben), aber das erlauben die Eltern nicht. Also will Maria mitfahren. Die beide Kinder holen ________________ (Formulare/Kataloge) aus dem Reisebüro und planen teure Reisen. Das geht natürlich auch nicht. Kurt holt sein altes Zelt und baut es auf. Er ist der Meinung, dass Larissa, Simon und Maria Urlaub mit dem Zelt machen können.  Da hat Maria eine gute Idee: die drei fahren zusammen mit dem Zelt an die Nordsee. Das ist nicht ________________(teuer/ billig). Dort kann Larissa reiten, Simon surfen und Maria kann _____________________(ein Musikfestival / einen Kochkurs) besuchen.


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 





2 коментарі:

  1. Доброго дня а контрольна писати у зошиті

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добрий день! Ні. Виконуєте контрольну на платформі за посиланням та відправляєте мені на перевірку по пошті.

      Видалити