9 (нім)

План роботи на другий тиждень карантину

(09.11 – 15.11)

Урок 1 (понеділок 09.11 12:30)

 Посилання на конференцію у ZOOM :

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Deutsch Klasse 9

Time: Nov 9, 2020 12:30 PM Helsinki

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/75643757159?pwd=QUJ3bGsyMnNlVDNrVVJpVEttVTZpZz09

Meeting ID: 756 4375 7159

Passcode: 6PA90P

Лексика до уроку

die Komödie (-n) - комедія

die Tragödie (-n) - трагедія

die Oper (-n) – опера

das Ballett (-e) – балет

das Musical (-s) – мюзикл

die Erstaufführung (-en) – прем’єра

 aufführen – перелічити, подати у формі списку

 

Домашнє завдання:

1) записати у словник та вивчити нові слова;

2) написати діалог за зразком Впр.3а ст..42 (використовуючи інформацію з таблиці ст.43)

Урок 2 (самостійне опрацювання):

1) Для повторення лексики вивченої на попередніх уроках, перейдіть за посиланням та виконайте тест:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5684742

Обмеження:

- необхідно виконати до 14.11 22:00

- 20 хв на виконання

2) Записати у словник та вивчити нову лексику до теми:

vorziehen – надавати перевагу

sich bekannt machen mit (Dat.) – знайомитись з…

das Popkorn –попкорн

der Film – фільм

die Komödie – комедія

der Abenteuerfilm – пригодницький фільм

der Trickfilm (-e), - мультфільм

der Liebesfilm – мелодрама

der Actionfilm – гостросюжетний фільм, трилер

der Animationfilm – мультиплікаційний фільм

der Horrorfilm – жахи

der Fantasyfilm – фентезі

der Science-Fiction-Film – наукова фантастика

3) Виконати письмово Впр. 2 ст. 50 (поділити фільми на категорії)

4) Виконати  Впр.4 ст.51  (прочитати, перекласти, письмово вказати який малюнок з Впр.3 ст.50 підходить до поданих описів).

Наприклад:

A – Bild 3.

4) Виконати письмово Впр. 5 ст.51 (розповісти про улюблені жанри фільмів використовуючи прикметники з таблиці).

 

План роботи на перший тиждень карантину

(02.11 – 08.11)

Урок 1 (понеділок 02.11 12:30)

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Deutsch Klasse 9

Time: Nov 2, 2020 12:30 PM Helsinki

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/78832029203?pwd=MmEzWG5ROHYvaXJaWlFTN01tUVlFQT09

Meeting ID: 788 3202 9203

Passcode: 9iU2GV



Домашнє завдання на середу 04.11.2020:

1) вивчити слова до теми (з блогу);

2) Впр.2 ст.37 письмово у робочих зошитах. (Слідкуйте за правильним використанням 3 особи однини та розташуванням відокремлених префіксів у реченнях!!!)


Урок 2 (середа 04.11.20  10:30)

Oksana Andrusevych is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: Deutsch Klasse 9

Time: Nov 4, 2020 10:30 AM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/77542314996?pwd=Nk5zTWZiNFRybEJ5cWNXN2NDMkdUdz09

Meeting ID: 775 4231 4996

Passcode: 1ZLVFa

Нова лексика до уроку

das Parkett – партер (нижній поверх глядацького залу з місцями для глядачів, розташований у просторі між сценою або оркестровою ямою і протилежною стіною або амфітеатром),

die Loge (-n) - ложа,

der Rang (_“_e) – ярус, ряд

der Zuschauer (-) - глядач,

zuerst - спочатку,

besorgen (besorgte, hat besorgt) – купувати (квитки),

Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht) – аплодувати.

auftreten - виступати


 Домашнє завдання на понеділок 09.11.20:

1) записати у словники та вивчити нові слова;

2) Впр.2 ст.39 письмово!


МАТЕРІАЛ ЗА 8 КЛАС

План роботи на десятий тиждень карантину
(18.05 – 24.05)

Stunde 1: Wiederholung (Повторення)

Цього тижня ми виконаємо останнє семестрове тестування - контроль письма. Тестова робота охоплює граматичний та лексичний матеріал (слова, фрази), які ми вивчали у цьому семестрі. 

Перш ніж перейти до виконання тесту, пригадайте пройдений матеріал:

1. Лексика (слова та фрази) до тем:
- «Reisen» (Подорожі) – матеріал з блогу до 3-6 тижнів карантину

2. Граматичний матеріал:
-  Підрядні з’ясувальні речення (додаткові) ст.. 183-184 (книжка) + конспект з уроків
- Підрядні речення причини ст.. 184-185 (книжка) + конспект з уроків
- Відмінювання географічних назв – матеріал з блогу до 3 тижня каратину.

Stunde 2: Schreiben – Семестровий контроль письма!!!

Виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження часу (35 хв) для виконання 24 тестових завдань!

Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!!
Доступ відкрито до 24.05 18:00!!!


План роботи на дев’ятий тиждень карантину
(11.05 – 17.05)

Erste Stunde: Lehrer und Schüler. Imperativ

1. Запишіть у словники та вивчіть нові слова з таблиці на ст.. 153 (книжка):

die Lust – бажання, радість
abfragen – опитувати
aufrufen викликати (до дошки)
abschreiben – списувати
aufschlagen – відкривати
Viel Spaß!  - Проведіть весело час!

Зверніть увагу!
Нові слова містять відокремлені префікси. Не забуваймо, що вони стоять у кінці простого речення!!!

Наприклад:
Die Lehrerin fragt den Schuler ab.
Die Kinder schlagen die Bücher auf der Seite 153auf.

2. Виконайте письмово  у робочому зошиті Впр.2 ст. 153. Не забуваймо про структуру речення!!!




3. Перегляньте навчальне відео про наказовий спосіб у німецькій мові та  розгляньте таблицю на ст.. 153. Вивчіть правила утворення наказового способу:




4. Перейдіть за посиланням та виконайте тест до граматичної теми:


 Доступ буде закрито в неділю 17.05 о 18:00


Zweite Stunde: Hörverstehen (Test) – Семестровий контроль аудіювання!!!

1. Ознайомтеся з новою для вас лексикою, яку ви почуєте у тексті або зустрінете у тестових завданнях:
mutig –  відважний, сміливий
das Geld гроші
die Schritte – кроки
sich umdrehen – повернутись
das Tuch – хустинка
schießen – стріляти
das Loch – дірка
gestehlen – викрадати
die Gefahr – небезпека
verrückt –божевільна
vorsichtig – уважно

 2. Подивіться відео, прослухайте текст,  перш ніж перейти до виконання тестових завдань.



3. Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба та обмеження в часі (20 хв)!

Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!! Доступ буде закрито в неділю 17.05 о 18:00

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (18 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на восьмий тиждень карантину
(04.0510.05)

Erste Stunde: In der Schule

Ми розпочинаємо працювати над останною темою Das Schulleben.

1. Подивіться навчальне відео, пригадайте назви предметів і те, що учні зазвичай роблять на кожному з них.



2. Перейдіть за посиланнями та виконайте завдання:




Zweite StundeLesen – Семестровий контроль читання!!!!

Перейдіть за посиланням та виконайте тест:


Обов’язково вводимо своє ім’я та прізвище! У вас є лише одна спроба!
Виконуємо тест протягом ЦЬОГО тижня!!! Доступ відкрито до неділі 10 травня 18:00.

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (11 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на сьомий тиждень карантину
(27.04 – 03.05)

Цього тижня ми завершуємо працювати над темою Die Reise

Як підсумок до теми виконаємо тематичну контрольну роботу.

Контрольна робота охоплює матеріал за 3-6 тижні карантину. Перш ніж приступити до виконання раджу повторити граматичний та лексичний матеріал до теми.

Інструкції щодо надсилання відповідей вчителю шукайте у попередніх планах роботи на моєму блозі.


Прошу виконати тест до понеділка (4 травня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на шостий тиждень карантину
(20.04 – 26.04)

1. Перегляньте відео і презентацію та пригадайте лексику до теми In der Stadt”:




2. Виконайте завдання за посиланням:


3. Опрацюйте таблицю на ст. 143 та запам’ятайте, які прийменники використовуються з іменниками у знахідному відмінку (Akkusativ), коли мова йде про напрямок (Wohin?- куди?). Зверніть увагу на зміну артиклів!!! 




4. Складіть та запишіть коротенькі діалоги за ситуаціями з Впр. 2 ст.143-144.

5. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 3 ст. 144.
Слідкуйте за правильним використанням артиклів!!!



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (27 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 






План роботи на п'ятий тиждень карантину
(13.04 – 19.04)

Stunde 1: Das ist unser Heimatland
1.    Погляньте на фото, пригадайте уже відомі та ознайомтеся з новими словами. Запишіть нові слова у словники та вивчіть!



Die Fläche – площа
Das Nachbarland – сусідня держава
Die Lage – розташування
Die Bevölkerung – населення
Die Landschaften – ландшафти
Die Hauptstadt – столиця
Die Staatsform – форма правління
Die Amtssprache – державна мова
Die Flüsse – річки
Der Berg – гора
Das Meer – море

2.    Виконати письмово Впр. 2 ст.141.

3.    Перейдіть за посиланням та виконайте завдання. Доповніть текст пропущеними словами. (Перетягуйте слова з таблиці до пропусків).


Коли будете готові завершити тест, натисніть FINISH.
Після завершення у вас з’явиться таке віконечко:




Обираєте Email my answers to my teacher (Надіслати мої відповіді вчителю по email). У протилежному випадку(якщо ви захочете перевірити роботу), ви не зможете потім надіслати мені відповіді.

З’являється наступне віконечко :




Заповніть пропуски таким чином і натисніть SendЯ отримаю ваші результати на електронну пошту.

4.    Опишіть свою місцевість використовуючи речення з Впр. 5 ст.142. (письмово)

Stunde 2: Ostern

Уже зовсім скоро велике християнське свято – Великдень.
Кожен народ має свої унікальні традиції, звичаї та символи пов’язані зі святкуванням Великодня.

1.              Подивіться відео та дізнайтесь про великодні символи і традиції Німеччини.



2.              Перейдіть за посиланням та виконайте завдання:

https://www.liveworksheets.com/zt118626rj  (утворіть слова до теми «Великдень»)

1)    З’єднайте малюнки зі словами.
2)    Прослухайте пісню пасхального кролика та доповніть пропуски словами.


Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (20 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com
 Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 



План роботи на четвертий тиждень карантину
(06.04 – 12.04)

Erste Stunde : Auf dem Bahnhof

1. Погляньте на фото та ознайомтеся з новими словами з теми. Запишіть нові слова у словники та вивчіть їх!


der Bahnhof вокзал
der Fahrplan розклад руху
das Gleis – колія
die Fahrkarte – квиток
die Rückfahrt –  дорога назад
hin und zurück – туди і назад
bar zahlen – платити готівкою
Дієслова з відокремленими префіксами:
abfahren – відправлятися, від’їжджати
ankommen – прибувати, приїжджати

2. Виконайте письмово Впр.2 ст.135. З’єднайте знаки з їх значеннями:



3. Перейдіть за посиланням та подивіться відеоурок з теми «Auf dem Bahnhof”:

4. Прочитайте та усно перекладіть діалог. Складіть свій діалог за зразком:



Zweite Stunde: Berlin

1. Перейдіть за посиланням та подивіться відеоурок з теми «Berlin» та доповніть письмово асоціації:




2. Виконайте Впр. 4 ст. 139-140. Прочитайте, перекладіть цікавинки про Берлін та з’єднайте власні назви з їх описом. (письмово)
Zum Beispiel: Top 1 – der Reichstag : Text ______

3. Перейдіть за посиланням, вкажіть своє ім'я та прізвище, виконайте тест:


Завдання необхідно виконати до 12 квітня 18.00. Пізніше доступ буде закритий!!!!

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (13 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


План роботи на третій тиждень карантину
(30.03 – 05.04)

Ми продовжуємо працювати над темою Die Reise”. Цього тижня ми дізнаємось багато цікавої інформації про Німеччину, а також розглянемо нову граматичну тему «Географічні власні назви. Використання артиклів з географічними назвами».

1. Розпочнемо нашу роботу з нових для вас слів та понять! Опрацюйте слова на ст. 129запишіть їх у словники та вивчіть.


das Bundesland – федеративна земля (адміністративна одиниця в Німеччині та Австрії)
die Hauptstadt – столиця
der Staat – держава
die Staatsflagge – державний прапор
bestehen aus (Dat.) – складатися з…
У пункті а) Впр.1 подана форма множини нових для вас слів. Зверніть увагу, як вона утворюється!!!
У пункті б) перелічені 16 федеративних земель Німеччини, про які ми дізнаємось на цьому тижні навчання.

2. Перегляньте навчальне відео про географічне положення Німеччини та її культуру:


3. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся з якими країнами межує Німеччина:


4. Перегляньте навчальне відео та дізнайтеся про федеративні землі Німеччини та їх столиці:


Також ознайомтеся з адміністративною картою Німеччини :


5. Прочитайте та усно перекладіть лист про Німеччину Впр. 4 ст. 130.

6. Виконайте письмово у робочому зошиті Впр. 6 ст.131. (Використовуйте карту та відео подані вище, а також зразок з вправи)

7. Опрацюйте граматичну тему «Географічні власні назви»:





8. Провідміняйте письмово у всіх відмінках подані географічні назви:
die Ukraine, die Türkei, der Jemen, der Libanon, Spanien, Italien, die USA, die Niederlande.
Nom.
Gen.
Dat.
Akk.

Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (6 квітня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 




План роботи на другий тиждень карантину
(23.03 – 29.03)

1. Ми завершуємо нашу роботу над темою “Die Natur”. Як підсумок виконати письмово у робочому зошиті завдання. Кожен обирає свій варіант.







2. Ми розпочинаємо роботу над новою темою Reisen.
- Welche Assoziationen habt ihr mit dem Begriff “Reisen”? Mache einen Wortigel zum Thema!




3. Записати в словник та вивчити слова ст. 126.

4. Виконати Впр.2 ст.126. Прочитати та перекласти оголошення (усно).

5. Виконати Впр.5 ст. 127 письмово у робочому зошиті. Розповісти, що вам знадобиться під час подорожі за певних ситуацій та у певній місцевості.



Прошу сфотографувати виконані письмові завдання до понеділка (30 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


На нашому останньому уроці (вівторок 10.03) ми розглянули ще один тип підрядних речень – підрядні речення причини (Kausalsätze  

На домашнє завдання на пт. 13.03 я задавала вивчити правила та виконати    Впр. 6 ст.114. У зв’язку з карантином уроку не було, але не зважаючи на це,  ми продовжуємо працювати (дистанційно). Крім вище згаданого завдання працюємо за таким планом:

План роботи на перший тиждень карантину
(16.03 – 22.03)

1. Для повторення матеріалу прошу переглянути ще раз правила на ст. 184-185
та виконати завдання до теми за посиланням:

2. Вивчити слова з таблиці та Впр.1 на ст.. 118.

3. Виконати письмово Впр. 3 ст.118 та Впр.5 ст.119 у робочому зошиті.

4. Подивитись відео про поради щодо захисту навколишнього середовища та виписати їх у робочий зошит!:


5. Прослухати аудіозаписи та обрати правильну відповідь Richtig/ Falsch:



Прошу сфотографувати виконані завдання до понеділка (23 березня) та скинути мені на електронну пошту: ewigkeit94@gmail.com . Не забудьте вказати  своє прізвище та ім’я. 


Немає коментарів:

Дописати коментар